אחד הדברים האמיצים ביותר שיצא לי לעשות בזמן האחרון, הוא לעמוד באתגר הבלתי-אפשרי, של הפקת סרט ב-48 שעות.
איך הכל השתבש לנו כבר קראתם בפוסט שפרסמתי פה לא מזמן. מהאתגר הזה, הבנתי
מהו אומץ: היכולת לגשת ולעשות את מה שבלתי-אפשרי, לכאורה. למדתי שכולנו,
אתם, אני, מוגבלים מחשבתית. שאנחנו עוצרים את עצמנו מלהגשים את החלומות
שלנו, רק כי אנחנו תופסים אותם כבלתי אפשריים.
ולא - אין זה כך. באמצעות חריצות, התמדה, אימון, דם יזע ודמעות - אפשר
להשיג לפחות 70% ממה שנראה לכם בלתי אפשרי. ואומץ הוא ההחלטה ללכת על זה.
אומץ זה הכאפה שאתה נותן לעצמך כדי להוציא מראשך את האיפוק, את הסייג, את
האמונה בכך שאין סיכוי.
יש סיכוי.
לא היה סיכוי שנצליח להרים את הסרט הזה: הכל היה נגדנו. ובכל זאת הצלחנו. אבל לא עשינו את זה לבד.
לא יכולנו לעשות את זה בלעדיכם: כל החברים הנאמנים שבאו לעזור לנו להרים
את ההפקה הזאת. גם אם לא כולם נכנסו לסרט של 48 שעות - קבלו אותם בסרטון
הזה, שצולם על הדרך ובהשראת קמפיין הבושם החדש של דיזל Only the brave
באחורי הקלעים של אותו לילה מטורף.
כך נראים אנשים אמיצים.
- ראיון: ענת וגיאר
- עריכה וצילום: דן קשאני
הסרטון מוגש לכם בחסות Only The Brave, הבושם החדש של דיזל, שמשווק את עצמו לעולם בקמפיין אמיץ ויצירתי.
אתם מוזמנים לספר לי בתגובות:
1. מה הדבר האמיץ ביותר שעשיתם?
2. מי נחשב אמיץ בעיניכם?
3. מה הייתם רוצים לאזור אומץ ולעשות?
רוצים לקרוא מה אחרים חשבו על אומץ? כנסו לבלוג של יואב מאור