לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמובטלת בברלין


ככה פתאום אחרי 33 שנים ושלושה ילדים החלטתי להתפטר. פיק ברכיים מטורף שלא עובר, סיוטים בלילות על ילדים רעבים ושום תכניות קונקרטיות...בערך שלוש שנים אחר כך אני בפתחה של הרפתקאה נוספת, שוב שלושה ילדים, שוב פיק ברכיים ושום תכניות... הפעם רק עם נוף אירופאי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 


הוסף מסר
אמובטלת בברלין - אודות

אמובטלת הוא בלוג שנפתח כשהתפטרתי מעבודה עם שם יוקרתי והפכתי להיות מובטלת. אני אמא לשלושה ילדים קטנים ולא משנה אם ובמה אעבוד, לעולם לא אהיה מובטלת. תמיד יהיו כלים, או כביסה... תמיד צריך לקחת את אחד מהם לאנשהו ולא לשכוח להחזיר. אני מאושרת אבל אוהבת לקטר:-)

שנתיים אחרי שפתחתי את הבלוג אני מרגישה צורך לעדכן את הדף: כבר יותר משנה וחצי אני עובדת בשני מקומות עבודה, ולמרות שאני כותבת עליהם ועל הצרות שאני עושה להם והם לי עדיין שואלים אותי שוב ושוב אם אני עובדת. אז כן, לגמרי. עובדת. אבל אוהבת את אמובטלת. ניקשרתי אליה.. לא יכולה לשנות:-)

והרי עדכון שהגיע זה עתה: שוב מובטלת, זה כאילו שחיי חיכו לבלוג בכדי לשנות סטטוסים על בסיס שבועי. בחורי היקר סיים דוקטורט ועזבנו לפוסט בנכר. אז אני מובטלת שוב, עם שלושה ילדים, ותמיד יש כביסה וכלים... לא השתנה הרבה, חוץ מהנוף.. והטמפרטורה. וגם פה אני מקטרת, בחיי שזה נחמד. תנסו את זה פעם. 


חזרה לבלוג  


Avatarכינוי:  imuvtelet
בת: 47
תמונה

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לimuvtelet אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על imuvtelet ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)