לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בינארי

כינוי:  בינארי

בן: 23





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2005

לקראת הבטא


הבלוג הזה ישמש אותי לניהול השלב הראשון של גרסת הבטא של התוכנה שאני מפתח.

מכיוון שגירסת הבטא עדיין לא מוכנה להפצה, ומכיוון שאני מעוניין לבדוק אותה, אני פותח רשימה (מצומצמת כרגע) של בודקים לתוכנה.

תיאור התוכנה:

תיאור התוכנה יופיע ברשימות ויתעדכן מדי פעם. בגדול התוכנה עוסקת במוזיקה ודיסקים.

דרישות מבודקי הבטא:

שליטה סבירה בתפעול תוכנות
שליטה סבירה באנגלית
ידע כלשהו בגרפיקה
ידע במוזיקה (שיהיו לכם לפחות 5 דיסקים מקוריים בבית)
זמינות באימייל / מסנג'ר / ICQ  (לא מישהו שבודק דואר רק פעם בשבוע)
מוכנות להתקין את התוכנה אצלכם בבית, ולעדכן אותה בכל פעם שיוצאת גרסה חדשה.
יכולת לדווח על באגים בצורה ברורה ככל הניתן.

על הבודקים להבטיח שלא להפיץ את גרסאות הבטא ללא אישור.

ובכל מקרה אני המחליט הסופי אם לצרף אתכם לקבוצת הבודקים או לא.

בתמורה:

קבוצת הבודקים הראשונה תקבל קרדיט בגרסה הרשמית של התוכנה.

וחוץ מזה, תוכל להציץ לתוכנה שעדיין לא מופצת. זה שווה.

מי שמחפש כסף, לא ימצא אותו כאן. מצטער.

רוצים להצטרף?

תוסיפו תגובה עם פרטים בסיסיים עליכם:

שם / כינוי
גיל
אימייל
בלוג (אם יש)  או אתר
איזה מחשב יש לכם, ואיזו מערכת הפעלה.
ומאיזו סיבה אתם מתאימים.

אם יש מידע שאתם מעוניינים למסור, אבל בצורה פרטית יותר, תכתבו רק את הפרטים הבסיסיים, ואני אשלח לכם אימייל.

בהצלחה!
נכתב על ידי בינארי , 2/3/2005 19:45   בקטגוריות רישום לבודקי בטא  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



756
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבינארי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בינארי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)