לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בינארי

כינוי:  בינארי

בן: 23





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2005

שחרור גרסה ראשונה.


אני יודע שלקח המון זמן עד ליציאת הבטא. אבל גרסה ראשונה משוחררת היום.

עם כל ההערכה לפלטפורמה של ישראבלוג, יש לי הרבה יותר אפשרויות במערכת שמותקנת על אתר התוכנה.

 

זה הזמן גם לספק קצת פרטים על התוכנה, הם מופיעים באתר.

 

התוכנה נקראת CDizz והיא מיועדת להוספת קבצי מולטימדיה לדיסקים של מוזיקה.

אתר התוכנה הוא כמובן: www.cdizz.com

 

כל ענייני הבטא יתבצעו בפורום של האתר. אני מבקש מכם להרשם לפורום ואז אני אוסיף לכם הרשאות של Beta Testers.

בפורום יהיה לינק להורדת גרסת הבטא העדכנית.

 

אני מציין כבר עכשיו שזו יותר גרסת אלפא מבטא, ואני מדגיש כי התוכנה אינה כוללת SPYWARE למיניהם (וגם לא תכלול).

כל הקבצים מותקנים תחת ספריה אחת, וניתן לעשות UNINSTALL תמיד.

 

אימייל יישלח לבודקי הבטא הרשומים.
נכתב על ידי בינארי , 17/5/2005 20:07   בקטגוריות רישום לבודקי בטא  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



756
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבינארי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בינארי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)