לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Excistentialism


הבדידות, החירות והאבסורד

כינוי: 

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

?


אני כאילו מסתכלת על עצמי ולא מבינה.

בראייה מפוקחת, אחרי כל השטויות של החטיבה ואחרי כל השלבים בתיכון, למה לעזאזל אחרי כ"כ הרבה חרא ותהיות באים רק עוד? ולמה כשפעם היה הרבה יותר רע הרגשתי הרבה יותר טוב לגבי עצמי?

ומתי נגמר החיפוש העצמי המחורטט הזה ומתי כבר אני אהיה בנאדם מאוזן?

אין לי הגדרה ואין לי תחביבים ואין לי בטחון ואין לי איזון ויש בי פחד ויש בי אובססיה ויש בי תסכול ויש בי הרס עצמי.

הרס עצמי אבל לא כמו פעם. לא דרמטי להפליא.

פשוט במובן של לדמיין ולחיות בסרט ולהריץ סצנות בראש.

אני טועה אבל אני מנסה לתקן, ואני טועה ואני מנסה לראות את זה מנק' המבט הנכונה, ואני טועה ואני מרגישה שאני יכולה לסלוח.

אבל אני לא מצליחה.

מתי זה ייכנס?

ומה יהיה עם הצבא? זהו? נפרדתי לנצח מדו"צ?

נכתב על ידי , 13/4/2010 01:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הייטקיסט מתחיל ב-24/4/2010 14:01
 




היום למדתי שאסור לעשות טעויות.
נכתב על ידי , 1/4/2010 16:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





14,616
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAvgu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Avgu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)