לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מרג’’לוקה


הכל פתאום נראה טיפה שונה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

לילה משכר חושים בהחלט


אני כבר לא יודעת ממה אני מושפעת יותר מהאלכוהול שזרם כל הערב או בעצם מהקסם האישי הכי חזק שראיתי בבן אדם אחד עד היום
הרבה פעמים הזכרתי את הבחור בבלוג בין אם בכל מיני מחשבות שעברו לי בראש או התלבטויות שהוא גרם לי להרגיש כלפי בן הזוג הנוחכי שלי היום וזה לא בגלל כסף ולא בגלל תהילה היום קיבלתי פשוט מתנה!!!
הגעתי הביתה מטיסה מדהימה שעשיתי עם חברה בתורכיה כל היום בטן גב שמש בריכה והכל כלול שגרם לכאב בטן מזעזע ביום האחרון אבל כשהגעתי הביתה חיכתה לי ההפתעה יותר גדולה שקיבלתי בזמן האחרון (טובה ,כי הרבה ידיעות רעות נפלו עלי בזמן האחרון)
חברה שלי הגיעה אלי הביתה טחרי הטיסה בטענה שמאד התגעגעה אלי למרות שהאמנתי לה לגמרי כי באמת לא ראיתי אותה די הרבה זמן די התפלאתי אבל בכל מקרה אחרי כמה דקות אצלי בבית אמרה לי שבחדר המדרגות מחכה לי הפתעה הבטן שלי התהפכה מרוב התרגשות למרות שידעתי מה הולך להופיע לי בדלת אחרי שהיא יצאה החוצה לא רציתי להאמין שהוא סוף סוף פה!!!!!
הגבר השני שהייתה לו חשיבות אפילו הכי קטנה מבחינטי חוץ מא', קיבלתי את פניו בריצה מפגרת וצווחה מטומטמת כמו שרק לא יכולתי להאמין שאני אי פעם יעשה והמשכתי לחדר בהכחשה טוטאלית למה שקרה עכשיו.
אחרי התאוששות בסין מן הטיסה או מהעובדה שהוא הגיע יצאנו למועדון ונהנתי כמו שלא נהנתי בערך מאז שהוא עזב...
לפני היציאה ענד על צווארי שרשרת זהב עם זרקונים קוריאנית והעניק שרשרת דומה לבחורה השניה שחשובה לו הכי הרבה בישראל ("אחותו הקאנה" שזו בעצם טינה)
היה לילה מלא שיחות וריקודים ודווקא סיפרתי לא' שהוא הגיע לארץ אבל עכשיו אני צריכה לראות מה קורה מבחינת היחסים שלי כי הרי אני יודעת שמישהי שעובדת עם א' באותו מקום יוצאת לאותה מסיבה ולהגיד את האמת איך שאני רקדתי אני לא בטוחה שאפשר לסלוח על זה בקלות. כרגע אני עדיין אוהבת את א' ואמרתי לבחור השני שאני בחיים לא אבגוד והוא ענה בתגובה שאף פעם לא יתן לי לעשות דבר שאני לא רוצה או דבר שיפגע במישהו אחד אבל עם זאת הדגיש שהסיבה היחידה שהוא בארץ זה אני וטינה ושאף אחד לא באמת מעניין אותו עד כדי כך!!! ושכל מה שהוא רוצה זה אותי מאושרת איתו.
אני כל כך אוהבת את א' אבל כל כך הרבה בעיות שאנחנו עוברים במערכת היחסים שלנו אני כבר לא יודעת אם זה שווה (לא שיכולה אי פעם להתפתח מערכת יחסים עם אותו בחור שהגיע לארץ אני לא כל כך תמימה אבל משום מה עולה לי מחשבה האם זה כל מה שאני שווה פרנציפים ודווקא שעושים אחד לשני כי כבר התרגלנו  או חוסר כל רומנטיקה בחיים ??? או שבעצם מגיע לי בחור שיעשה "הכל" בשבילי)
אני קצת מאוד שיכורה ואני בטוחה שאני לא מדברת בצליליות  אבל ברגע זה כשחזרתי הביתה מהתגפפויות חוזרות אחד עם השני במועדון אני חייבת להוריד את זה מהלב שכשהוא מדבר אלי במילים שלו משהו בי משתנה  אני כבר לא יודעת אם זה מחרמנות יתר כי הסקס שלי ושל א' על הפנים (שזה עוד אחת מהבעיות ) או שזה פשוט מה שכיוותי לשמוע ממי שאני אמורה לבלות איתו במערכת יחסים ...

(למרות שעם הבחור הספציפי הזה זה לא יקרה כרגע ולא נראה לי אפשרות לעתיד
נכתב על ידי מרג'לוקה , 8/6/2009 07:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  מרג'לוקה

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרג'לוקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרג'לוקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)