לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחייו של בוגר BA תקשורת


שלום לכם כשהתחלתי לכתוב את הבלוג הייתי בן 23 מאז עבר עליי המון. היום אני סוכן נסיעות שמחפש את עולמו ומנסה למצוא את עצמו. אמרו לי "יש לך כישרון כתיבה, תשתמש בו במקום לדבר או סתם לשתוק ,תכתוב" אז הבלוג הזה הוא המקום תיעוד מחייו של בחור רגיש ובוגר

כינוי: 

בן: 42





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

דודי בר דוד


נכון, אני מודה אני עובד עם דודי כבר שנים

וכן אני קצת משוחד

וכן הוא חבר עוד מהתיכון

ולמרות כל זאת- אחרי שראיתי שאפילו בבלוג איי לוק http://israblog.co.il/tblogread.asp?blog=387973 כבר דבר עליו- אין לי ספק בכלל

הוא הדבר הגדול הבא!

אז א- אין ספק שדודי הוא סטייליסט שיודע להתלבש

אבל הוא הרבה יותר מזה- הוא אומן ויוצר ישראלי מצויין

וכולכם מוזמנים להכנס למייספייס שלו

וכדי לכם גם להתעדכן בהופעות. הופעה אחת שלו מספיקה כדי להפוך לשבוי בקסמו!

 

http://www.myspace.com/dudibardavid

 

נכתב על ידי , 28/6/2008 00:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפפל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פפל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)