לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זונת תשומי

וונאבי היפית.

כינוי:  שמאלנית יפת נפש

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

אני חוששת שכל תפיסת העולם שלי עומדת להתמוטט.


הרי לא יכול להתקיים מצב בו כולם שווים, אני יודעת את זה, כולם יודעים את זה.

הקומוניזם נכשל, הסוציאליזם נכשל, הקיבוץ נכשל.

הרי כולנו נולדים עם נקודות פתיחה שונות, איו טעם לגשר על הפערים.

טבע האדם הוא להלחם נכון? שילחם. אולי עדיף ככה, נחסל את עצמנו.

 

גם בתוך המשפחה שוררת התחושה של מעגלי כוח, זה באמת אמיתי, קפקא צדק, אפשר להרגיש את זה.

אין דבר שהוא טהור. מוסד הנישואין משרת את צרכי החברה ולא את צרכי היחיד. היוצרות השתנו, פעם צרכי החברה היו בראש הסולם, כיום אושרו וסיפוקו של הפרט הוא במקום הראשון.

 

שיקרתם לי. הכל היה שקר אחד גדול.

נותר רק להאחז בתשוקה, זהו הדבר האמיתי היחיד שנשאר. זה רק מוכיח עד כמה כולנו בעצם חיות.

נכתב על ידי שמאלנית יפת נפש , 16/10/2006 00:47  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,338
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשמאלנית יפת נפש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שמאלנית יפת נפש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)