לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פונקציה לא מתאימה


"אשרי האוהב פרח אחד ויחיד."

כינוי:  keren

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

שמור עליי,


תשמור עליי. תשמור עליי תשמור תשמור עליי.

שמור עלי שמור.

שמור.

עלי שמור עלי.

שמור עלי.

עלי, שמור.

שמור, שמור שמור שמור שמור עלי; שמור.

שמור... עלי, שמור.

שמור? עלי שמור, שמור תשמור, עלי.

עלי! עלי, עלי עלי עלי עלי עלי עלי עלי עלי.

עליי עליי עליי שמור שמור עלי שמור עלי שמור.

עלי שמור; שמור: עלי. שמור שמור, שמור עלי שמור עלי

עלישמור

 


 

"שמרי נפשך"

 


 

כי מחר נמות, אז לפחות שנהיה ביחד.

Butterfly -Rajaton

 

Sweet as the sound of my newformed wings

I strech them open, I let them dry

I haven't seen this world before
But I'm excused, I'm a butterfly

Sweet as the touch of your newborn wings
We fly in circles, we play with the sun
We haven't seen this world before
So fair, so bright, so blue the sky

Love me, love me on the leaves
Before we say goodbye
Love me, kiss me with the breeze
You will be my lullaby
Tomorrow I'll die
Tomorrow I'll die
Tomorrow I'll die
Tomorrow I'll die
Be my lullaby

Love me, kiss me with your breeze

Love me, love me on the leaves

Love me, love me on the leaves
Before we say goodbye

Sweet as the wind as it gently blows
The day away. And the night time comes
Great are the wonders that silence shows
I fall asleep and I dream of the sun

And my butterfly


 

אני לא יכולה יותר ככה. אני עצובה, ולמה. מה אתם שווים לי להיות עצובה, מה יצא לי מזה. אבל אני לא עצובה. אני נחה. בחיים לא הרגשתי יותר מנוונת מעכשיו. להסתובב עם ראש ריק ממחשבות (או לפחות, ממחשבות מגוונות) זה דווקא משמח; אז מתפנים למה שחשוב, ואפשר לראות את העולם כשהוא מוכן בשבילך. מה זה ככה, איך אפשר להתעלם ממנו. כל כך יפה.

 


 

ובין הדמעות הוא גילה שהיא יפה. הוא לא ידע להגיד מתי בדיוק זה חדר אליו, אבל אחרי שהתבונן בה כמה רגעים הוא שם לב שהוא חושב על זה. ופתאום, הוא לא רצה שהיא תלך, ולא רצה ללכת. בלתי אפשרי להסביר את מה שהרגיש, אבל זה היה קיים שם. הוא רצה להשאר ככה, כמו שהם, לעולם. היה לו טוב, והוא ידע שגם לה טוב, למרות שהיא בוכה. למה היא בוכה כל הזמן, ומה אם הוא- טוב, הוא רק רצה שהיא תחייך.

אז הוא סיפר לה בדיחה.

 


 

סנפיר מים צלילה גלים אין אוויר מה זה משנה אני נושמת אני נושמת מתחת למים ואפשר ככה לחיות לתמיד רק במים ואין איתך שום דבר עד שתרצי ויש לאן לברוח גם מדברים שאת אוהבת ויש מרחבי אין סוף לא קיים מקום פתוח גדול יותר ומערבולת זה לא דבר מסוכן פתאום אלא מקום לחשוב בו כשמתהפכים וגם דגים הם לא אויבים ולא כרישים ומעולם לא היית חופשייה יותר. וכל השאיפות שלך מתבטלות כי הן לא חשובות פתאום כשאת במים וגם לא מלוח יותר. החיים מסתדרים על מי מנוחות ומחשק לך לכתוב יפה ואת לא מצליחה שזה ימצא חן בעינייך ושיקראו לך פרפקציוניסטית ויקפצו לך כולם את לא יכולה לקפוץ כי אי אפשר בתוך המים ושקט. שקט. וזעקה, שמור עליי. (יוצאות רק בועות)

 

קרן.

 



 

 

נכתב על ידי keren , 29/4/2008 22:03  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה לא נקרא אומץ,


אם ידעתי את התשובה מראש. רק לפני כמה ימים באה אליי ההבנה, שזה לא היה אמיץ. שום דבר לא היה אמיץ. פשוט כלום. גורנישט. נאדה. זירו. אפס.

 

אני מרגישה אפס. כזה אפס, עגול. אפילו אנחנו דומים. בדיוק היום דיברתי על זה, שאם אני אהיה עם מישהו, הוא יצטרך להיות מאלה שאוהבים שיש מה לתפוס. כי יש מה לתפוס, באבוא יש (איךכותביםאתהמילההזאת?). לא יותר מידי, נכון. אבל יש. וגם הוספתי שהוא יהיה צריך להיות חתיך. כן. שטחיות זה כיף לפעמים.

אז אם כבר להיות עם מישהו, בדיוק זאת הנקודה- זה לא קורה, ואני די בטוחה שזה לא יקרה בזמן הקרוב. כי אני מרגישה אפס, ולפי החוקים של הסוד הטיפשי, שלא יוצא לי מהראש, אם אפס אני חושבת, אפס נמשך אליי. אז חרא, הלך עליי.

 

סקירה קצרה של הגברים (או שמא, בחורים?) בחיי:

יש אותו. הוא תופס לי את רוב היום במחשבות, אני גם רואה אותו הכי הרבה.

יש אותו. הוא ההיחיד אי פעם שאני מרגישה פספוס אדיר. כי אני יודעת שאם אני נותנת סימן- הופ!- ככה, אנחנו יחד. ואני גם קצת רוצה. אני מאד מחבבת אותו, תמיד חיבבתי ואפילו יותר, רק שאני לא יודעת אם זה מספיק.

ויש אותו, שעליו לא אוכל לומר דבר.

 

עכשיו אני מרגישה עוד יותר אפס. אווסטרגן טהור. אין בי את קמצוץ האומץ שדרוש בשביל ללכת אליו ולהשיג מה שאני רוצה. ומה עוד שכל הזמן אני שומעת שלא אני אמורה לפעול, אלא הוא. איזה קשקוש.

 

 

פוסט מטומטם. לא בא לי לפרסם אותו בכלל. אני מרגישה דחייה מכל הנקודות שפיזרתי כאן. אחת. אחרי. השנייה.

 

 

נכתב על ידי keren , 28/4/2008 23:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"מופ מופ מופ"


זה זמן קסם. זה יום טוב. יש לי מחשבות בראש. יש לי אהבה בלב. יש לי אהבה בפה. יש לי אהבה בראש. יש לי אוויר בריאות. יש לי נשימה באף. יש לי הרבה אף. יש לי חברים בגוף. יש לי חברים בנפש. יש לי שם לעצמי. יש לי קול. יש לי בית. יש לי ארמון. יש לי טירה. יש לי בקתה. יש לי אוסף צדפים. יש לי גלים באוזניים. יש לי אוניה באופק. יש לי כנפיים בגב. יש לי טבע ברגליים. יש לי תרמיל על הגב. יש לי מפה בתרמיל. יש לי מצפן בתרמיל. יש לי משקפת בתרמיל. יש לי כוכבים במרפסת. יש לי חללית בחורשה ליד הבית. יש לי עץ מול החלון. יש לי פרח ליד החלון. יש לי עציץ לשתול. יש לי גלימת היעלמות לדן. יש לי כישוף לעשות. יש לי נשיקה לתת. יש לי חלום לחלום. יש לי יקיצה לקום אליה. יש לי מציאות אחרי היקציה. יש לי חלום ביקיצה. יש לי מורי דרך. יש לי חכמה. יש לי דרך ארוכה לעבור. יש לי פרשות-דרכים לבחור בהן. יש לי פיתולים לנוע בהם. יש לי קרקס נודד לפגוש. יש לי חבל ללכת עליו. יש לי זברה לרכב עליה. יש לי טרפז להתלות עליו. יש לי בגד צמוד ללבוש. יש לי סנפיר לקבל. יש לי נסיך למצוא. יש לי משאלה לבקש. יש לי יצור-פלא להתפעל. יש לי שיר להמהם. יש לי מנגינה לזמזם. יש לי מנגינה לנגן. יש לי רוח לתפוס. יש לי יד להחזיק. יש לי סוד ללחוש. יש לי אוזן קשבת. יש לי שיר לכתוב. יש לי שיר לקרוא. יש לי סיפור לספר. יש לי ברבורים לברבר. יש לי מלמולים למלמל. יש לי קשקושים לקשקש. יש לי שפות ללמוד. יש לי תובנות להחכים. יש לי מישהו לשכוח. יש לי מישהו לזכור. יש לי אסונות לשיר עליהם קינה. יש לי כאב להאנח. יש לי צעקה לשחרר. יש לי עצב להתגבר. יש לי דמעות למחות. יש לי אוהל להקים. יש לי אימפריה לשלוט. יש לי אימפריה להפיל. יש לי גלות. יש לי נדודים להצדיק. יש לי משפט לזכות. יש לי תחרות להפסיד. יש לי לצאת בכבוד. יש לי רופים לברוח. יש לי שכר להרוויח. יש לי דאגה. יש לי צמאון להרוות. יש לי רעב להשביע. יש לי בישולים להריח. יש לי סיבה לחייך. יש לי נהר להתרחץ. יש לי אגם לצלוח. יש לי הר לטפס. יש לי מים לצלול. יש לי דשא להתגלגל. יש לי דיונות לרוץ. יש לי משטח לזחול. יש לי מישורים לנתר. יש לי שמחה לקפץ. יש לי סביון להעיף. יש לי גרגירים לתפוס. יש לי בועות להפריח. יש לי שממה להפריח. יש לי מדבר להביט. יש לי נשימה להעתיק. יש לי חיים של אחר להפוך לשלי. יש לי חיים שלי לתת לאחר.יש לי מזימה לרקום. יש לי שיקוי לרקוח. יש לי חולי לרפא. יש לי אומנות ליצור. יש לי רושם להותיר. יש לי דעה לגבש. יש לי בדיה לחבר. יש לי יחפנות. יש לי שביל לדרוך. יש לי ספסל לשבת. יש לי חותם להשאיר. יש לי בתולין להעניק. יש לי גלגל לגלגל. יש לי אפור לצבוע. יש לי כבוד להרוויח. יש לי יושר להתנהג. יש לי מכתב לשלוח. יש לי ציור לצייר. יש לי תמונה לצלם. יש לי חיוך לחייך. יש לי צחוק מתגלגל. יש לי עיניים לפקוח. יש לי סמל להמציא. יש לי עולם לגלות. יש לי אוצר לחשוף. יש לי עולם מלא לראות. יש לי מחבוא להסתתר. יש לי פרפר לחקות. יש לי כרית להתכרבל. יש לי מרקם להרגיש. יש לי ריחות להריח. יש לי אדם שחסר. יש לי חוסר להרגיש. יש לי חור לפעור. יש לי בור למלא. יש לי פער להשלים. יש לי רגש למגר. יש לי מחסום לפרוץ. יש לי ידיים לפשוט. יש לי חיבוק להרעיף. יש לי ריצה לרוץ. יש לי יער לחקור. יש לי מוזיקה לשמוע. יש לי שמיים לחדור. יש לי קבוצה להקים. יש לי דמיון. יש לי מרחבים לחצות. יש לי נצח לחוות. יש לי זמן לשהות.

 

אין לי גבולות.

אין לי סיום.

 

 

"להביט לא אחדל ולנשום לא אחדל

ואמות ואוסיף ללכת."

נתן אלתרמן

 

קרן.

נכתב על ידי keren , 9/4/2008 15:50  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

6,091
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeren אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keren ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)