לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008


 

השבוע הגעתי להחלטה.

עכשיו רק נשאר לי לדעת מתי ואיך.

אני חושב יודע שהגיע הזמן..

 

שבוע הבא הקורס מסתיים.

ורק הזכרונות הטובים יישארו.

איכשהו, מהקורס הזה הצלחתי להתקרב מאוד אל אנשים מסויים, אבל מצד שני דיי להתרחק מאחרים, והכי מצחיק זה שעם אלה שהתרחקתי, אני צריך להיות הכי הרבה.

תקופה חדשה, ולא פשוטה, עומדת על הפרק.

 

אני מתחיל סוג של שירות חדש.

בהצלחה.

נכתב על ידי יהודון , 28/6/2008 23:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  יהודון

בן: 35




9,226
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליהודון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יהודון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)