לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

«•°•» ילדה של אהבה «•°•»



כינוי: 

בת: 33

ICQ: 341697486 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

כנסווו אם באאללכם.. :)


שעת התחלה- 20:05
1. שם פרטי? נועם
2. כינוי והסבר? וואי.. יש לי הרבה.. ואני לא חושבת שיש לזה הסבר מיוחד..
3. גיל? 16+
4. עיר? קיבוץ..
5. יש אחים? כן..
6. ההורים נשואים? בטטטח..! :)
7. מה אתם לובשים? אממ.. חולצה לבנה וג'ינס..
8. מה מתנגן אצלכם בפלייליסט? הרבה שירים.. בעיקר של הראל סקעת.. :)
9. יש לך אייסיקיו? אכן..
10. יש לך מסנג'ר? יייססס
11. מה הדבר האחרון שאכלתם? אמממ.. פופאיס.. :)
12. יש לכם חיית מחמד? יאא.. 2.. כלב וכלבה..
13. הייתם בחו"ל? איפה? אממ.. עוד מעט.. ביוון.. :)
14. מידת הנעליים שלך? 39\40
15. מאמין באהבה? משתדלת..
16. מאמין באהבה וירטואלית? לא בדיוק..
17. מאמין באהבה ממבט ראשון? אממ.. אפשר לומר..
18. מה דעתך על הומואים/לסביות? שיהנו..
19. מאמין בגורל? אנחנו אלה שמכתיבים את הגורל שלנו..!
20. מאמין בה'? כן..
21. חוף או הרים? חוף.. :)
22. לישון או לקום? אממ.. לישון.. ואז לקום.. חח..
23. קרמבו וניל או שוקו? וניל..
24. איזה שפות אתה מדבר\לומד? מדברת עברית וקצת ספרדית.. ולומדת אנגלית.. [[מנסה..]]
25. בן אדם של יום או לילה? אממ.. גם וגם :)
26. רגיש לדגדוגים? ממאאוודדד..
27. יש חבר/ה? לעע.. =\
28. כמה פעמים בשנה את/ה בוכה? יותר מידי..
29. התחביב האהוב עליך הוא? לשיר..
30. עברת על החוק? אממ.. לא חושבת, אולי..
31. נרדמת בשיעור? האמת שלא.. עוד לא יצא לי..
32. מה הפאדיחה הכי גדולה שלך? עדיף שנדלג על השאלה הזאת.. :D
33. מתי פעם אחרונה הסתפרת? ואווו.. מזמןן ניראלי..
34. מתי פעם אחרונה התקלחת? אממ.. היום בבוקר.. :)
35. מתי פעם אחרונה הלכת מכות רציניות? כמה שנים טובות לא הלכתי מכות רציניות.. [[וטוב שכך..]]
36. מתי פעם אחרונה הגנת על הכבוד שלך? אממ.. לא'דעת..
37. מתי פעם אחרונה הגנו על הכבוד שלך? אווו החברות המדהימות שלי תמיד מגנות עליי.. :) אין עלייהן!!
38. שם אהוב לבן? הראל.. :D
39. שם אהוב לבת? אממ.. לא'דעת ממש..
40. שם אהוב לכלב? שובי.. חחח
41. בגדת אי פעם? לא'דעת..
42. בגדו בך? לא'דעת..
43. מה דעתך על בגידות? לא נעים..
44. מה הפחד הכי גדול שלך? למות?!
45. מה החלום הכי גדול שלך? אם אני אספר.. הוא לא התגשם.. :P
46. האם יש קשר בין הפחד לבין החלום? לעעע..!!!
47. זרקו אותך? =?=
48. אתה זרקת? =?=
49. מה התכונה הכי בולטת בך? את זה תשאלו ת'ילדים שמכירים אותי.. אולי טוב לב.. :)
50. מה היית משנה בך? אממ.. מבחינה חיצונית..?! את הגוף שלי.. מבחינה פנימית..?! שומדבר..
51. הבן אדם שהכי חשוב לך? יש יותר מידי אנשים שחשובים לי..
52. הבן אדם שאתה הכי אוהב? כנ"ל..
53. הבן אדם שאתה הכי מתגעגע אליו? :'( לאחים שלי שבאילת..
54 הבן אדם שעושה לך טוב על הלב? חברות+ידידים+משפחה.. :)
55. הבן אדם הכי מצחיק? אממ.. חחח.. אני צוחקת מכל דבר זה לא נחשב..
56. הבן אדם הכי לא מצחיק? לא יפה להגיד פה.. חח..
57. הבן אדם הכי מוזר? כולם מוזרים.. :)
58. הבן אדם הכי יפה? כל אחד יפה בדרכו שלו.. :)
59. הבן אדם הכי קרוב? מזתומרת?!? לא'דעת.. אמא שלי? =\
60. הבן אדם שאתה סומך עליו? על חברות שלי.. ובעיקר על עצמי..
61. הבן אדם שסומך עליך? אני חושבת שיש הרבה כאלה.. וזה נחמד אני חייבת לציין!
62. הבן אדם שהכי השפיע עליך? לא'דעת..
63. הבן אדם הכי כשרוני? הראללל סקעעעתת.. :)
64. הבן אדם הכי חברמן? כווולם..
65. הבן אדם הכי מניאק? לא אכתוב את שמו לשווא.. [[המבין יבין.. הטיפש?! ינחש!]]
66. הבן אדם הכי אמיתי? לא'דעת..
67. הבן אדם הכי מצליח? מאיזו בחינה? כולם מוצלחים..
68. הבן אדם הכי ספאמר? WTF?!?! חח..
69. הבן אדם הכי צפוי? לא'דעת..
70. הבן אדם הכי לא צפוי? לא'דעת..
71. הבן אדם הכי חכם? לא'דעתתת..
72. הבן אדם הכי מטומטם: נו מה זה השאלות האלה?!?!
73. הבן אדם הכי מסטול? בן לוי.. חחח וגם אלינור.. :D
74. הבן אדם הכי חרמן: תשאלו ת'בנים.. אולי הם ידעו לענות לכם..
75. הבן אדם הכי רומנטי? אני?! חח..
76. הבן אדם הכי זיין? שאלה טובה..
77. הבן אדם הכי זיין שכל: זה שכתב ת'שאלון הזההה!!
78. הבן אדם הכי רגיש? אני לא'דעת אבל אני חייבת לציין שאני רגישה..
79. הבן אדם הכי וותרן? לא'דעת..
80. הבן אדם שאתה הכי רוצה לראות עכשיו: את.. האהוב שלי.. ואת האחים שלי.. ואת כל שאר החברות שלי שלא ראיתי המון זמן.. :(
82. הבן אדם שאתה תשמור על קשר עוד 10 שנים? אני מקווה שעם הרבה.. אבל אני בטוחה שאני אשמור קשר תמיד עם אלינור נעמה רותם דפנה שיר..
83. הבן אדם שיכול לגרום לך להישאר ער כל הלילה? אממ.. כמעט כל בנאדם.. רק שלא ישעמם.. חחח
84. הבן אדם הכי פופלארי? =?=
85. הבן אדם שהכי מבין אותך? אממ.. לא'דעת..
86. הבן אדם שאתה הכי מבין אותו? את כולם אני נוטה להבין.. אני חושבת..
87. הבן אדם הכי עשיר: טחונים?! חחח.. והמבינות יבינו.. חחח..
88. הבן אדם שתמיד מסתדר עם כולם? אני משתדלת.. אבל.. לא'דעת..
89. הבן אדם שלדעתך הוא יותר מבן אדם? אממ.. נקסטטט..
90. הבן אדם שהכי הרבה מקלל? ילד אחד שאני לא ממש מחבבת..
91. הבן אדם שאף פעם לא מקלל? לא ניראלי שיש בנאדם כזה..
92. הבן אדם שהיית מסכים שיישן אצלך? כמעט כל אחד\אחת שמעוניין\ת אבל לישון כן?!
93. הבן אדם שהיית רוצה לישון אצלו? אממ.. מי שיזמין.. אני אחשוב על זה.. חח.. ;)
94. הבן אדם שהיית רוצה לגור איתו? הראל?! חחח.. בהחלט!!
95. הבן אדם שהיית רוצה לטוס איתו לחו"ל? כנ"ל.. והאמת שעם כל ידיד\חברה! זו החוויה הכי כייפית שיש אני חושבת.. :)
96. הבן אדם שהיית רוצה להתחתן איתו? אממ.. ננקקססטטט..
97. הבן אדם שהכי היית רוצה לראות אותו צוחק? כל אחד.. זה תמיד כייף!
98. הבן אדם שהיית רוצה לראות אותו מתפרסם? כל אדם שרוצה את הפירסום..
99. הבן אדם שהיית רוצה לראות אותו בכלא? היטלר?! נסראללה כל האנטישמים והשונאי חינם..!!
100. הבן אדם שהכי עוזר לך? חברות שלי.. משפחה שלי..

כן או לא -
101. נהנה בינתיים מהשאלון? אפשר לומר..
102. יושב על כסא? ברורר..
103. להמשיך? יש ברירה?!
104. אכלת משהו שגרם למישהו להקיא? לא חושבת..
105. התחלת עם מישהו: אממ.. אולי..
106. התחילו איתך? אממ.. כן..
107. נשארת ער כל הלילה? ברורר מלאאא פעמיםם..
108. דיברת יותר מ3 שעות בטלפון? כןן.. חח..
109. הרגת חיה בטעות? כן.. :(
110. הרגת חיה בכוונה? לאאאא..!!!
112. פגעת בעצמך פיזית? יש מצב.. =\
113. מעשנת סיגריות? לאאא..
114. מעשנת נרגילות? פעם ב-1209874921850325 שנה..
115. שמת לב שאין שאלה 111? מה?!??! חחח לאא.. :O
116 שותה אלכוהול? לא בדיוק.. חח.. דיי מגעיל הייתי אומרת..
117. היית עם 2 אנשים בו זמנית? לא.. אבל אהבתי שני אנשים בו זמנית.. הגיוני?!
118. צללת עם דולפינים? לא..
119. היית ערום בציבור? לעעע...
120. נפגשת עם מישהו מהאינטרנט? לללאא..
121. רצית להיות מישהו אחר? לא..
122. התקלחת היום? בטחח..
123. הורדת שיערות מהרגליים? מה זה השאלות האלה?! חח.. וכן..
124. התעלפת? כן.. פעם אחת בחיים שלי.. וזה קרה במקלחת.. חחח..
125. קיבלת נכשל בתעודה? לא קיבלנו תעודות השנה ככה שאין לי מושג.. אבל יש מצב..
126. שחית בעירום? כשהייתי קטנה, כן..
127. עשית קרב גרעפסים? לאאא.. איככ..
128. התנצלת על משהו שעשית? כןן..!
129. היית כל הלילה על המחשב? כן.. כמעט כל יום כל לילה..
130. היית כל הלילה מול הטלוויזיה: אממ.. לא בדיוק..
131. העברת פתקים בשיעור: ב-ר-ו-ר מי לא?!
133. היית אצל פסיכולוג? לא..
134. פתחת את הפה באמצע מבול כדי לטעום טיפות? יש מצב כשהייתי קטנה וצמאה.. חחח סתם אין לי שמץ..
135. בכית בסרט? ברורררר..
136. ניתקת למישהו בפרצוף? אכןןן..
137. טרקת למישהו ת'דלת בפרצוף? כןן.. סליחה דני.. =\
138. נשארת כיתה: עוד לא.. חח.. אולי זה עוד יקרה בעתיד..
139. קפצת כיתה? לא..
140. השומר לא הכניס אותך לבי"ס כי בא לו? ניראלך?!
141. היה לך גבס? כןן.. מלא פעמים.. על הידיים..
142. קנית קונדומים? לאאא..
143. עשית היקי? לאאא..
144. עשו לך? לאאא..
145. התביישת בעצמך? כןן.. =\
146. התביישת בהורים שלך? אממ.. לא חושבת.. אבל אולי..
147. התביישת בחברים שלך? לאאא!!!! ממש לאאא!!
148. עברת ישור שיניים? לא.. הן ישרות בלי יישור :)
149. חשבת לעצמך אם בריטני ספירס באמת בתולה? את מי היא מעניינת?!?
150. יעזור לך אם אני אגיד עכשיו שהיא לא? פ'חחח לא!

אסוציאציות:
151. אהבה? לבבות
152. שלום? יונה
153. מתנחלים? כתום
154. יהודים? דגל ישראל
155. מוות? מפחיד
156. חיים? אושר
157. כבוד? פוזה
158. מים? חיים
159. ערפאת? ערבי
160. בצפר? געגועים לחברים..
161. חופש? כייףףף..
162. חו"ל? יוון :)
163. עבודה? אין לי כחח..
164. הצלחה? כסף?!
165. השראה? מכתב\שיר\סיפור?
166. שדי(י)ם? חרמנים!
167. מלאכים? יופי\אופי..
168. תנ"ך? ספר..
169. סוכר? מתוק
170. נשיקה? מוואההה..

מה עדיף:
171. לונדון או פריז? מזה משנה העיקר שאת\ה נופש.. :)
172. סאבלימינל או הצל? חחח.. לא'דעת..
173. אש או מים? לפעמים אש.. לפעמים מים.. ניראלי מים..
174. הארי פוטר או שר הטבעות? לא'דעת..
175. חנוכה או פורים? פווורים..
176. משפחה או חברים? גם וגם!
177. לילה או בוקר? לא משנה..
178. מחשב או טלוויזיה? מחשב.. ניראלי..
179. חושפני או צנוע? תלוי..
181. מוזיקה או סרטים? מוזיקה.. ניראלי..

השלימו את החסר:
181. השם "דניאל" מזכיר לי? גבריאל?!
182. מה שאני הכי רוצה עכשיו זה? לסיים את השאלון הזה..
183. הכי אוהב? כבר דיברנו על זה..
184. הכי שונא? אין..
185. טוב ש...? עוד מעט זה מסתיים..
186. חבל ש...? עוד מעט יש בגרות במתמטיקה.. בעעעע :-!
187. הלוואי והיה לי? חבר אוהב נאמן מתוק שיראה טוב אם אפשר ושיהיה לו חוש הומור ו.. ושגמאני אוהב אותו.. חחח.. :P
188. אין דבר העומד? בפני הרצון?! :)
189. אם תרצו? אין זו אגדה.. :) חח..
190. מי ששונא אותי מצידי ש...? לא יאהב אותי.. אין אף בנאדם בעולם שכולם אוהבים אותו..
191. אחרי השאלון אני? אתכתב לי באייסי\מסנג'ר..
192. לא הייתי צריך? אמממ.. נקסט?!
193. אני חייבת לומר תודה ל? להורי שהיביאו אותי לעולם.. חחח.. סתםם..
194. אני חייבת לומר סליחה ל? לא'דעת מי שרוצה.. סליחה מכל הלב באמת..
195. למה אני אף פעם לא? מתאהבת במישו שאוהב גם אותי..?!
196. אבגדהוזחטיכלמנסעפצקר? ש,ת? חח
197. יומולדת זו סיבה ל? מסיייבבההה :D
198. העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לכם? לחייך.. זה נחמד ולפעמים זה מעצבן אנשים חחחח.. :P
199. הערבים הם? גם בני אדם.. אבל בד"כ לא נחמדים..
200. שלוש מילים שאתה יכול לומר על עצמך? קוראים לי נועם! :)

שעת סיום- 20:31


חחח.. אהבתי מקווה שתהנו.. :D
נכתב על ידי , 12/7/2007 19:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,840
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל«:*•מתוּקוֹנת מאוֹהבת•*:» אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על «:*•מתוּקוֹנת מאוֹהבת•*:» ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)