לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

במיטה עם הIRC


דיברתי עם מישהי בIRC, והיא היתה שנונה ומשעשעת. אבל אז באיזה קטע היא כתבה לי (הפנים טושטשו למניעת זיהוי, כרגיל):

לא עדיף שנחליף תמונות, נגלה שאנחנו לא מוצאים חן אחת בעיני השני ונסגור את הלילה?
בהחלט כדאי
ימשיך כבודו
שולח?:)
אם כי עדיף שכן נמצא חן בעיני השני
[ שולח: Kuter.JPG... הקובץ נשלח בהצלחה! ]
כן, אבל הסיכוי אפסי.
שנינו יודעים


בשלב הזה היתה לה את התמונה שלי, והיא בטח ראתה אותה, אז שמחתי שהיא המשיכה לדבר איתי. מה לעשות.. אני נורא חמוד ולא כל הבנות אוהבות את זה.

‏למה, את בררנית?

לא כולנו?
‏אני לא בררן במראה.

‏אפשר לראות אותך?

כן
שניה
[ מקבל: bridget.jpg.. הקבלה הושלמה ]


איזה שוק קיבלתי! ועכשיו שימו לב כמה טאקט יש לי.

טוב, אז את באמת לא הסגנון בשביל להיות חברה שלי, אבל הייתי שמח שיהיה לי קשר כלשהו איתך
‏אוף. זה לא נשמע יפה, נכון?

לא זה בסדר.
:)


איזה מזל שהיא שלחה לי את התמונה לפני שנפגשתי איתה! פעם עוד הייתי עלול לעשות את זה, אבל עכשיו אני יודע כמה תמונה חשובה.. אם כי זה נדיר. בדרך כלל בנות לא אוהבות את התמונה שלי ולא להיפך..

אני לא אנתק איתה את הקשר רק בגלל שהיא נראית ככה. לא הייתי שמח שהיא תהיה בת הזוג שלי לאיזו חתונה.. אם כי לא הייתי מתנגד שהיא תעלה לי את המונה. אתם חושבים שזה יקרה? אנחנו נראה!

עדכון: לא הייתי מתנגד גם שהיא סתם תהיה ידידה שלי. אני לא כזה אינטרסנט.
נכתב על ידי קוטר , 2/12/2004 00:45   בקטגוריות בעקבות האוצר הרומנטי  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוהב לאכול ב-13/12/2004 23:49



43,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)