לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

אני שונא תוכניות דברת ברדיו!!!!


(קוטר במצב רוח רע במיוחד אחרי שהוא לא מצא בת זוג בריקודים היום)

איך אני שונא תוכניות רדיו שמדברים בהם אנשים ומזיינים את השכל!
במיוחד ביום חמישי בלילה..

שתיתי חצי כוס (כוס מים, לא כוס יין) של מרטיני 31%. עכשיו אני גם שתוי למדי וכנראה שזה מרטיני זול, כי גם כואבת לי הבטן.

בקיצור. אני כל כך שונא דברת ברדיו. ותמיד ביום חמישי, כשאני חוזר מהריקודים, אז יש בעיקר את הסוג הזה של התוכניות ברדיו. וזה כל כך מעצבן. אני רוצה לשמוע מוזיקה.. אני לא רוצה לשמוע אנשים מקשקשים ברדיו על כל מיני דברים שלא מעניינים אותי..

כשסרקתי את התחנות, מצאתי את הדברים הבאים:
גלגל"צ: עסק שחור (ואני שונא היפ-הופ!!!)
102fm: "הסט", שזה מוזיקה ששייכת לתת-ז'אנר של טכנו. כל מיני מקצבים מהירים כאלה. לא יודע בדיוק לאיזה ז'אנר זה משתייך, אבל זה בהחלט חרא.
כל שאר התחנות: זיוני שכל.

זה ממש מתסכל. אם לפחות הטייפ באוטו היה פועל.. אבל הוא לא. אז אין מה לשמוע בדרך חזרה. אני מקווה שאבא שלי יחליף את האוטו בקרוב ובאוטו הבא יהיה התקן שמע יותר נורמלי.

איזה מזל שלפחות בבית יש לי עוד אופציות, כמו RadioIO Eclectic.. ואם אתם רוצים לדעת על מה אני מדבר, תפתחו בווינאמפ את הלינק הזה (מצריך אינטרנט מהיר, אם כי גם המהירות המינימלית של 256k מספיקה):
http://69.28.156.61:8031

באהבה,
אני
נכתב על ידי קוטר , 3/12/2004 02:22   בקטגוריות יומני היקר  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-6/12/2004 22:26



43,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)