לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2003

טלנובלות מיועדות לאנשים בלתי שפויים


אני שונא טלנובלות.

כולם יודעים מה זה, אבל אני אסביר בכל מקרה. המילה "טלנובלה" לא נשמעת כל-כך רע בהתחלה, כי הרי נובלה זה סיפור קצר, ושתי האותיות שלפני זה רומזות שכל זה קורה בתוך קופסת הטמטום הביתית שלכם.

אבל משהו השתבש. בחרו את המילה הלא נכונה בשביל לתאר את האסון הזה. טלנובלה היא סידרה שמנסה לפנות אל הרגש (היא מצליחה לעשות את זה בעיקר עם אנשים לא איכותיים), והיא מספרת סיפור שצריך להיות לו סוף. בהתחלת הסיפור מציגים את שני הגיבורים הראשיים, ובסוף הסיפור הגיבורים הראשיים מתאהבים אחד בשני.

זהו. זאת הנוסחה, ואין מה לעשות איתה. תמיד הטלנובלות יסתיימו ככה. עד שסוף הטלנובלה מגיע, הגיבורים שלה מספיקים להתווכח, לריב, לאיים, לקלל, לצעוק ולבגוד אחד בשני, אבל הסוף תמיד יהיה אותו דבר.

אז נשאלת השאלה: למה אנשים רואים את זה? הרי זה עלוב ממש כמו כדורגל.
והתשובה היא: האנשים שרואים את זה הם טפשים. בעיקר טפשות.
משום מה בנות נמשכות לטלנובלות. אין לי מושג למה, אבל הן עושות את זה. בעיקר אם הן לא שפויות. כל הבחורות שהכרתי שאהבו טלנובלות לא היו בסדר.

אז זהו. כתבתי את זה כי רציתי להעלות את מודעות הציבור לבעיה החמורה הזו. בעיקר בגלל הרייטינג המדאיג של הזבלונים של ערוץ שלוש (לא רק שזה טלנובלה -גם המשחק גרוע להחריד! האנשים שרואים את זה חייבים להיות שרוטים). אתם מתבקשים להדפיס את הבלוג הזה ולהציג אותו לבנות שרואות טלנובלות, במיוחד אם אכפת לכם מהן. אמנם זה יהיה קשה בהתחלה, אבל אחרי שהן יגמלו מזה הן יעריכו אתכם מאוד (אני מקווה).




אני מה-זה מאוכזב. כתבתי את כל הבלוג הזה בשביל כלום.. המונה נשאר על 26 ואף אחד לא הגיב. נו טוף. אני אכתוב על צביקה פיק עכשיו.




בטח בסוף יגלו שליה וירון הם בכלל לא אחים, נכון? בהנחה שעוד לא גילו כבר.
נכתב על ידי קוטר , 30/7/2003 21:15   בקטגוריות הדפס ותלה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-17/7/2005 23:09



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)