לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

"אתה הגבר האחרון עלי אדמות"


יש אתר היכרויות חינמי בשם OkCupid (לא לבלבל עם cupid.co.il המרושעים), וכל אחד יכול לקחת שם מבחן אישיות שאמור לגלות מי אותו אדם.

הנה התרגום של מה שהם אומרים עלי:
הגבר האחרון עלי אדמות

שיט, נדחית שוב פעם. אתה הגבר האחרון עלי אדמות.

מצטערים, אבל רוב הנשים יעדיפו לראות את המין האנושי נכחד מאשר לשכב איתך.
אתה לא חושב, אתה אקראי, אתה מסוכן, אתה לא מנוסה במובן מסויים, וזה ברור לגמרי שאתה ממזר חרמן. כולם יודעים את זה והם דואגים לשמור ממך מרחק.

בנוסף לכל, כשאתה כבר מוצא את עצמך במערכת יחסים, אתה נוטה להתנהג כמו מניאק באיזה שלב ולהרוס את הכל.

יש סיכוי קלוש שאנחנו טועים. בכל מקרה, החברים שלך בטח חושבים שאתה מאוד משעשע. אין דבר יותר שולת!!1 מלראות אדם ש... (אוך.. אני לא יכול להמשיך לתרגם את זה).


שתי הפסקאות האחרונות לא נכונות בכלל.. אבל משום מה נראה לי נורא מתאים לקבל נזיפות כאלה. שתי הפסקאות הראשונות מתאימות לרוח הבלוג וזה משעשע באיזה מובן.
אני מניח שאני אצטרך לקחת את המבחן שוב פעם - והפעם אני אדאג להחליף זהות לפני זה, כי אני לא רוצה שהכרטיס שלי שם יראה כל כך גרוע.

עדכון (כמה דקות אחרי) - עכשיו כתוב שאני מעסה גב - מה שנראה הרבה יותר מתאים לאישיות שלי.
עדכון נוסף (כמה שעות אחרי) : אני רואה שיש להם בלוג, אז כתבתי להם תגובה לאחד הפוסטים (פעם קראו להם SparkMatch לפני שהם מתו), ועכשיו הם גם יקבלו Trackback ממני (בגלל שאני כזה, כזה שולת)
נכתב על ידי קוטר , 22/12/2004 21:58  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שבע ב-3/1/2005 12:19



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)