לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2003

די כבר עם הרדיו בבלוג!


לכל אלה ששמים רדיו בבלוג שלהם, אתם בטח חושבים שאתם מה-זה מתוחכמים ומקוריים. אבל לא! אתם סתם מעתיקני שבט!

הרדיו משגע אותי במקרה הטוב (מאיזה חלון הרעש הזה מגיע?) או מאט ותוקע לי את המחשב.
וזה לא שאין לי אינטרנט מהיר, אבל תחשבו על כל המסכנים שאין להם אינטרנט מהיר, וכיבו את הרמקולים שלהם. הרדיו יתפוס להם את כל רוחב הפס והם לא ידעו אפילו מאיפה זה מגיע להם.

אז תפסיקו עם זה. טוב???




כרגע קיבלתי את הוירוס הראשון שלי שהגיע לכתובת הדוא"ל של הבלוג הזה. מזל טוב! טוב שיש לי נורטון אנטי וירוס שמנטרל את זה לפני שזה נוחת בתיבה שלי.
נכתב על ידי קוטר , 1/8/2003 13:10   בקטגוריות הדפס ותלה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-1/8/2003 13:32



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)