לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

להצטרף לתנועה פוליטית


שלום לכולם!
זה אני!
מה נשמע?
אפשר לקבל חיבוק?


פעילת שמאל קיצונית מארה"ב הציעה לי להצטרף לתנועה פוליטית. היא אמרה לי שזו גם דרך טובה להכיר אנשים. אז רציתי לשאול - יש סיכוי להשכיב בחורות משם? זה אידיאלי להתחיל עם בחורה באמצע הפגנה? וגם אילו בחורות יש לי יותר סיכוי לפתות - מהימין או מהשמאל? חשוב לי לדעת את זה לפני שאני בוחר לאיזו תנועה להצטרף.

(הבטחתי פוסט גרוע, אז אני חייב לקיים)


דרך אגב: אמנם אני לא פדופיל, אבל אני כן אודיופיל. אתם חושבים שיעצרו אותי על זה?

דרך אגב 2: היום לא יום ההולדת שלי. אני שיקרתי בתאריך שלי. יום ההולדת שלי הוא עוד 3 חודשים.
נכתב על ידי קוטר , 1/2/2005 00:28   בקטגוריות סקס (או חסרונו)  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיטל ב-8/2/2005 14:46



43,326
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)