לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

עזרו לבחורה מקנדה למצוא עבודה


אתם זוכרים את הבחורה מקנדה? זאת שבשבילה תרגמתי לאנגלית שניים מהסיפורים שלי, בין היתר?

אז תנו לי לספר לכם קצת עליה. היא בחורה מדהימה ואינטיליגנטית למדי, ויש לה תואר ראשון בספרות ואנגלית, ותואר שני בשפה וכתיבה טכנית. והיא נורא מוכשרת. עכשיו היא גם לומדת עברית באוניברסיטה.

אבל מה לעשות, בקנדה כנראה אין הרבה ביקוש לכתבים טכניים, וחוץ מזה היא גם מתה לעבוד בארץ הקודש. אז אני לא יודע אם יש הרבה סיכויים שאחד הקוראים שלי מחפש בדיוק כתב טכני, אבל אם במקרה זה נכון, אז דע לך, קורא יקר, שהבחורה מקנדה היא הבחירה הכי טובה בשביל העסק שלך!
והיא גם עושה הגהה, עריכה, פיתוח חומרים חינוכיים ו-Custom research (שאין לי מושג איך קוראים לזה בעברית)

אז הנה קישור לאתר שלה. אתם מוזמנים לבקר אצלה, גם אם אתם לא מחפשים כותבת טכנית. אני בטוח שהיא מאוד תשמח לגלות בסטטיסטיקות שלה שיש לה מבקרים מישראל.

מילות מפתח בשביל שהפוסט יקבל עוד קצת כניסות מגוגל: כתיבה טכנית, Technical writing, proofreading, educational materials development
נכתב על ידי קוטר , 7/2/2005 23:13   בקטגוריות שירות מהציבור  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ’ואי ב-9/2/2005 22:51



43,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)