לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

אסור שמהרטה תזכה!


השגריר מתקרבת לקיצה הקרוב. ועוד כמה שבועות, בתום הרבה טקסים משעממים, יבחר איזה אידיוט שייצג איזו חברה באיזה דבר (אני לא זוכר אפילו מה יהיה התפקיד שלו).

אני שונא ריאליטי, ובדרך כלל ממש לא אכפת לי מי יזכה או לא. גם במקרה הזה לא ממש אכפת לי מי יזכה, ובלבד שזאת לא תהיה מהרטה.
אתם בודאי חושבים עכשיו שאני גזען. אבל זה לא נכון. הייתי שמח לצאת עם בחורה אתיופית, או סתם בחורה שחורה. אז מה הבעיה שלי איתה?

הצמות.



אני לא מבין למה אנשים עושים דברים כאלה לשיער שלהם. איך אני יכול לשחק בשיער ככה? רק אנשים שאין להם כוח לדאוג לשיער שלהם עושים לעצמם צמות בתור פתרון זול. וזה מרתיח!
ואותו דבר לגבי ראסטות. ממש מעצבן אותי לראות שאנשים מג'ייפים את השיער שלהם ככה ועושים שהוא יהיה מסריח. הרי זה כל כך טיפשי! אתם לא חושבים?

בקיצור, מהרטה, אני קובע שחובה עליך לטפל ולטפח את השיער שלך לפני שתהיי זכאית לייצג את ישראל בכל תפקיד כלשהו. ולכן, לכי למספרה, תפרמי את הצמות ותעשי את השיער שלך נעים למשחק. ומיד!



קיבלתי דיווח שרק 8 אנשים הגיעו מהבלוג שלי לאתר של הנערה הקנדית. אתם מביישים אותי! למה אתם לא מבקרים אצלה? היא מאוד רוצה לראות אתכם.
קדימה. תלחצו כאן!

נכתב על ידי קוטר , 9/2/2005 21:43  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רחם פרגיה ב-7/6/2005 15:04



43,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)