לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2003

כללי אתיקה


היום חרגתי מכללי האתיקה שקבעתי לעצמי, אחרי שצעקתי בבלוג של מישהי בת 10 שלא כותבים "יחשוב" בגוף ראשון. (התגובה שלה היתה "אתה באמת קוטר". היא בכלל בת 10 או שהיא פיקציה? כנראה שלעולם לא נדע כי הבלוג שלה לא קיים יותר).

אבל עוד לא פרסמתי את הכללים האלה, אז עכשיו אני אפרסם אותם כדי למנוע עוד צרות.

אני קובע את כללי האתיקה האלה בגלל שזה הבלוג השני שלי (זהות 7.1), וזה לא יהיה בסדר אם אני לא אגביל את עצמי. יש לי תודעת מוסר מאוד גבוהה, אני מאמין.

בכל אופן, הנה הכללים:

1. אני לא מתכוון להגיב לבלוג של אף אחד, אלא אם אותו אחד הגיב לבלוג שלי (וזה בהנחה שהוא לא מגרש אותי אחר כך ;) או - אלא אם זה ממש חשוב! הכלל הזה מתייחס רק לבלוגים מהאתר הזה. זהות 7.1 תורשה להתקיים בשאר חלקי האינטרנט)
2. אני לא מתכוון להגיב לבלוג של מישהו אם כתבתי לו כבר תחת הזהות הראשונה שלי כאן (שהיא זהות 7.0). אם כי לא נראה לי שזה יקרה. יש כאן כל-כך הרבה אנשים ובינתיים לא היה מישהו שמכיר את הבלוג הראשון שלי שהגיב גם בבלוג הזה, וטוב שכך.
3. אני לא מתכוון להתייחס בצורה שלילית אל בלוגים ספציפיים כאן. כמובן שאני מתכוון לומר שיש כאן אנשים שמעצבנים אותי ואני שונא אותם (כמו זאת שכותבת דברים רגישים לכאורה אבל לא אכפת לה ממני), אבל אני לא מתכוון לומר מי הם.
4. אני לא מתכוון לאכול חתולים באמת. אני בכלל לא אוהב שווארמה!

נכון יפה מצידי?

ודרך אגב, יש כאן מישהו שהוא מנוי שלי? הלוואי שיכולתי לדעת..
נכתב על ידי קוטר , 14/9/2003 16:35   בקטגוריות אני אני ואני  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-26/6/2005 16:21



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)