לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

גלויה מקצה העולם


שלום לכולם!
זה אני!
מה נשמע?
אפשר לקבל חיבוק?

התגעגעתם אלי?
לא היה לי הרבה זמן לכתוב, אבל הנה חזרתי להנעים את זמניכם בטקסטים ותמונות.
אני יושב עכשיו עם הנערה מקנדה וחושב על מה כדאי לספר.. בכל מקרה, הגעתי לכאן ב-5 לחודש, אחרי שתי טיסות: טיסה מישראל להונגריה (5 שעות, אם אני זוכר נכון) ועוד טיסה מהונגריה לקנדה (9 שעות). שלא לדבר על 5 שעות המתנה בשדה התעופה של הונגריה, ועוד נסיעה של שעתיים מטורונטו ללונדון.

אבל זה היה שווה את זה, כי סוף סוף יצא לי לפגוש את הנערה מקנדה, שידועה גם בשם שרה.

אני יכול לספר לכם מה עשינו עד עכשיו.
יום אחרי שהגעתי (ה6 לאפריל), הלכנו לקנות אוכל, ואחר כך הצטרפתי איתה לקורס העברית שהיא לוקחת בתור סטודנטית חופשית באחת האוניברסטיאות כאן, כי רציתי לראות איך זה. באותו יום הם למדו את "האיש הירוק".

השיעור הולך ככה: נבחר סטודנט שקורא חלק מהטקסט, ואז הוא מתרגם אותו. ביקשתי להקריא, והמרצה אישר לי, אז התחלתי להקריא, ואחר כך המרצה אמר: "הקראת מאוד יפה! מאיזו ארץ אתה? תן לי לנחש...יוגוסלביה? לא.. לטביה? לא.. אה! ישראל, נכון?"
אם כי לצערי לא קיבלתי מספיקת צומי. קיוויתי שיקיפו אותי הסטודנטים ויאמרו משהו כמו "וואו! ישראלי אמיתי!" ויביטו אלי בהערצה.. נו טוף. (הערה של שרה: אני חושבת שלחצי מהם יש משפחה מישראל)

אחר כך הלכתי לטייל לבד ברחוב Dundas. ואז מישהו שאל אותי: "אתה מכאן?" - חשבתי שהוא רוצה הוראות איך מגיעים לרחוב מסויים. אז אמרתי לו שלא, אז הוא צעק עלי: Then get the fuck out of here! - ממש יפה. אולי זאת אחת הסיבות שבקושי יש כאן תיירים. ;) אחר כך צילמתי תמונה שלו.. הוא האחד מימין. זה שמשמאל אליו הוא חבר שלו, כנראה, שהצליח להרגיע אותו (למזלי)



אתמול (ה7 לאפריל) עזרתי לשרה לקרוא את הספר של החבובות שאמא שלי הביאה לה, וניסיתי להסביר לה מה המשמעות של המילה "דווקא". ותאמינו לי שזה לא פשוט. אחר כך הלכנו לטייל בעיר, וגם אכלנו בדיינר. הזמנתי hot-dog צמחוני, כששאלתי את שרה אם היא רוצה לטעום מהנקניקיה שלי, היא התפקעה מצחוק משום מה...

היום הכנו מרק עדשים עם perogies, שאלו מין כיסונים ממולאים כאלה. מעניין אם אפשר למצוא אותם בארץ.

קצת מילים על לונדון, שהשם שלה הוא מקור אינסופי לבילבול ("לונדון? חשבתי שאתה טס לקנדה!"). לונדון היא עיר שנמצאת שעתיים נסיעה מטורונטו,יש בה בערך 400 אלף איש, והיא מזכירה קצת את לוס אנג'לס, חוץ מזה שרוב האנשים יש קוטג'ים, וגם שרה מבקשת לציין שיש כאן הרבה יותר עצים מLA ושאני אפסיק להשוות את לונדון אליה.
הנה כמה תמונות (מצטער מראש שאין כאן תמונות שלי.. אבל מה לעשות, לא בא לי שיזהו אותי ברחוב ויצביעו עלי. ;)





ואני נותן את המיקרופון לשרה:

A Brief English Digression: Hello to Grumpy's readers! Thank you for visiting my website. Here I am in Canada, helping to corrupt Grumpy. I'd be doing a better job if I hadn't gotten sick last weekend, but what can you do? I must say, I certainly enjoyed taking him to my Hebrew class. As you can see from Grumpy's excellent narration, the professor has a very good sense of humour. Don't hold it against him that he's the rabbi of the local Reform synagogue, please. In any case, I hope to take Grumpy to see one of the Great Lakes before I have to send him home. I'm just sad that I can't go back in his luggage. I have a persistent fantasy involving Grumpy, the beach at Eilat, and many, many alcoholic drinks but that's neither here nor there. So, I bid you one adieu, raise you a shalom and a lehitraot, and sign off from Canada. And here's Grumpy again...


תודה, שרה.
אז זהו. אני מקווה ששמחתם לשמוע אותי, ואני עוד יותר מקווה שאתם מתגעגעים אלי..
אגב, יש איזו בעיה מוזרה בישראבלוג - אנשים מחוץ לישראל לא יכולים לפתוח את הדף התגובות של משתמשים עם תבנית HTML משום מה, אז יהיה לי קצת קשה לענות לכם, אבל אני אשתדל.

באהבה,
אני.
נכתב על ידי קוטר , 9/4/2005 04:56   בקטגוריות יומני היקר  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Grumpy bear ב-12/4/2005 01:48



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)