לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

אדם רע, מהו?


פנים עדינים של פליט רוחני. אתה לא מתאים אבל תמיד תהיה איתי.
- מוניקה סקס


כמו שאתם יודעים, אין לי הצלחה מדהימה עם בנות. פעם הייתי חושב שזו בעיה שלי, וניסיתי לשנות ולהשתפר, כדי להתאים את עצמי לטעם של הרוב.. אבל זה לא עזר.

בכל פעם שהייתי נתקל בסירוב של בחורה, הייתי נעלב קשות וחושב לעצמי, "למה אני לא מספיק טוב?".

ואז לבסוף הגעתי למסקנה שהבעיה לא בי, אלא בבנות הסנוביות והבררניות שמאכלסות את מדינת ישראל. אם מישהי לא מסכימה לצאת איתי, זה לא בגלל שאני מוזר, אלא בגלל שהיא סנובית מרושעת.

ולכן כל מי שדוחה אותי, מוגדרת בתור אדם רע. ככה אני לא צריך להתמודד עם ההשלכות המעיקות של הדחייה. אני לא אציק למישהי שלא רוצה לצאת איתי ואנסה לרדוף אחריה. אני לא אצור איתה קשר יותר, אלא אני פשוט אסמן עליה בנפשי איקס גדול, ואמשיך במסעי הארוך למציאת בחורה שכן תהיה לי כימיה איתה.

ומה זה אומר לגבי הבלוג?

קודם כל, אני מצפה שכל בחורה שאני מתחיל איתה תיעתר לבקשה. בחורה שלא נותנת לי להתחיל איתה בלי סיבה מוצדקת, מוגדרת בדרך כלל בתור אזרחית סוג ב'. אני לא אתייחס אליה מגעיל, אבל אני גם לא אתייחס אליה הרבה.

ועכשיו.. אם מישהי כן מסכימה שאני אתחיל איתה, אבל קוטעת את התהליך מכל סיבה שהיא, אזי היא מוגדרת בתור אדם רע.
אני מבין שלא כל הבחורות מסוגלות להתמודד עם אדם מדהים כמוני, וחלק מהן יעדיפו לא לדבר איתי יותר. אני מבין את זה, ואני לא מתכוון להמשיך לנסות לתקשר עם מישהי שאכזבה אותי.
מצד שני, אותה בחורה גם נשרפת אצלי ומאבדת את הזכות להגיב בבלוג שלי. אם היא כן תגיב, אני אתעלל בה בצורה יצירתית או שתגובתה תועבר לפח הזבל של ההיסטוריה.

אחרי שאני מתחיל עם מישהי והיא נעתרת, היא חייבת לפחות לתת לי לדבר איתה בטלפון, וכדאי גם שהיא תתן לי לשחק לה בשיער. אחרת היא לא זכאית לתקשר איתי יותר.

הבנתם?
נכתב על ידי קוטר , 14/5/2005 14:23  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-20/5/2005 19:30



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)