לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

כפתור חדש: MTV is teh ghey!


שלום ילדונים מתוקים שלי.
ראיתי שאיזו ילדה בת 14 תקעה בבלוג שלה כפתור של "גם אני מכורה בוריד לMTV", אז בתור תגובה ניצלתי את כישורי הגרפיים המדהימים בשביל להכין כפתור חדש בו אני מביע את דעתי על MTV.

ולמה?
כי MTV הם קקות. ועוד יותר עצוב זה שרוב תחנות הרדיו בישראל (חוץ מ88 וקול הקמפוס) נגררות אחרי MTVכמו קוף קשור בחבל, וכל פעם שמישהו (ג'סטין טימברלייק למשל) מפליץ שיר חדש, אז התחנות שמות אותו בהתלהבות, כי יש את השיר הזה בMTV.
נכתב על ידי קוטר , 11/10/2003 20:01   בקטגוריות מוזיקה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-11/10/2003 23:30



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)