לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

אני לא אוהב אנשים שאוהבים לרכב על סוסים (חוץ מהבחורה מקנדה)


יש לי נסיון רע עם אנשים שאוהבים לרכב עם סוסים.

בכלל, כל מי שרוכב על סוס חייב להיות אדם רע. פעם בעבר היו חייבים סוסים, אבל היום כשיש אופניים, מכוניות וSegway, רכיבה על סוסים היא תענוג על חשבון החיה המסכנה. ולכן, אנשים שעדיין מתעקשים לרכב על סוסים חייבים להיות אנשים מעצבנים. יש תחביבים הרבה יותר טובים.
ועוד דבר - הידעתם שאם לסוס נשברת הרגל, לא משתלם לאחות לה אותו? אחר כך אי אפשר יהיה לרכוב עליו יותר. אז מה רוב חוות הסוסים עושות כשזה קורה? פשוט מרדימות אותו.

איזה נסיונות רעים היו לי?

הנסיון הראשון היה עם מי שהיה אמור להיות חבר שלי אי שם בימי בית הספר, אבל הוא היה חרא של אדם.. ממש. בין האנשים הכי מכוערים מבחינה פנימית (וגם די מכוער חיצונית) שהכרתי אי פעם. אני מקווה שהוא חטף התקף לב ומת.

הנסיון השני היה עם מישהי מהרשת שכל הזמן ניסיתי לתחמן אותה כדי שהיא תפגש איתי. משום מה היא כל הזמן רצתה לדבר איתי אבל רק בטקסט.. ואני מצד שני ניסיתי כל הזמן לגרור אותה לפגוש אותי במציאות. וזה לא היה הגיוני, כי בפעם הראשונה שפגשתי אותה בכלל לא נהניתי.. אבל בגלל שהיא לא רצתה לפגוש אותי שוב אז זה הפעיל את הרפלקס המשיכה-הדחיה הטיפשי שלי.. זה הפך לאובססיה. התחלתי גם לקשקש עליה מאחורי הגב.. וכל הזמן חשבתי עליה והרצתי ויכוחים דמיונים בראש שלי בהם ניסיתי להראות לה בצורה לוגית שהיא חייבת להפגש איתי. ובסוף זה התפוצץ והפסקנו לדבר אחד עם השני. ומזל.. הא. לפני כמה זמן היא דיברה איתי באייסיקיו, וראיתי שהיא עדיין evil אז שמתי אותה שוב פעם בInvisible.



הנסיון השלישי הוא סתם עם מישהי שאוהבת לרכוב על סוסים שניסיתי לצאת איתה אבל בסוף לא יצא מזה כלום. האמת שזה היה די Turn-off כשהיא סיפרה לי על התחביב המוזר שלה.



בקיצור, אני לא אוהב אנשים שרוכבים על סוסים. הבנתם? תפסיקו לרכב עליהם או שאני לא אסכים להיות חבר שלכם!



עדכון: (20.03.2004) מה אני אעשה? אחת הבחורות הכי מקסימות שאני מכיר (הבחורה מקנדה) אוהבת לרכוב על סוסים. אני לא אוהב שסותרים לי את הכללים ככה.

עדכון 2: (24.06.2004) הנה קטע משיחה שלי איתה. אני בטוח שזה יעניין אתכם. :)


Grumpy (1:41 AM) : Anyway, I previously wrote that I hope that what I wrote about horses won't hurt you. It's basically that I have bad experience with people who ride them.



CanadianChick (1:42 AM) : No, I won't be hurt. :) I also won't act like a jerk if I'm riding horses.




Grumpy (1:42 AM) :
You still ride them? Probably you don't have time for that.




CanadianChick
(1:43 AM) : I haven't for a couple of years. −−sigh−− What I don't have is access to horses right now. If I did, I'd make time to ride.




Grumpy (1:45 AM) :
You should ride me instead.
:)




CanadianChick
(1:45 AM) : With pleasure. −−leer−−




CanadianChick
(1:45 AM) : I could show you some of those things I learned riding horses, hm?

נכתב על ידי קוטר , 14/10/2003 22:07   בקטגוריות הדפס ותלה  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לי ב-11/1/2005 16:40



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)