לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

אני שונא את האוסקר


חבר שלי הרבה פעמים אומר לי: "למה אתה לא אוהב את הסרט הזה? הוא זכה באוסקר!"
וזה מה-זה דבילי.

אני שונא גם את העקרון של האוסקר. יש כמה פלצנים שנקראים "חברי האקדמיה". לא בכלל ברור לי מה הקשר בינהם וקולנוע, או למה יש להם זכות בחירה. והפלוצים האלה בוחרים איזה סרטים יזכו באוסקר. למה שהם יבחרו בכלל?

ואז יש את טקס האוסקר, שהוא אירוע הוליוודי נוצץ, מלוקק ומתיש, שבו אנשים זוכים באוסקר ומזכים אותנו בנאומים משמימים. ואחרי זה כל הסרטים הטפשים שזוכים יכולים לשים את הלוגו של האוסקר.

רק חבל שזה לא עוזר להם להיות סרטים יותר טובים.

אני הכי לועג לקטגוריה של הסרטים שנקראת "סרטי אוסקר". סרטים קונפורמיים ופטריוטיים המציגים את הגיבור שמצליח לעמוד במשימה, נגד כל הסיכויים, בזכות הרוח האמריקנית (למשל.. סיביסקיט, או נפלאות התבונה). אני בחיים לא אלך לקולנוע כדי לראות סרט כזה (לא משנה שאת סיביסקיט אני לא אראה בכלל כי אני שונא סרטי סוסים!).

זה היה עוד בלוג מרתק של קוטר. הזדהתם? ספרו לחברים שלכם! לא הזדהיתם? לכו לעזאזל! ;)

עדכון (10.12.2003)
לפני כמה ימים החבר שמוזכר למעלה (שוקי) ראה את הפוסט הזה, ונעלב מזה שחשבתי שזה דבילי. הוא גם העלה טיעונים שיכולים בפוטנציה להרוס את הכיף ("מה אתה יודע על חברי האקדמיה? אולי הם מוכשרים?") אבל לא הצלחתי למצוא מידע על חברי האקדמיה אחרי שעשיתי חיפוש שטחי, אז כנראה שהם באמת לא ממש שווים משהו.
הוא גם חשב שאני מתוסבך. תגידו לו שהוא טועה!
נכתב על ידי קוטר , 22/10/2003 16:28   בקטגוריות הדפס ותלה, אני בסרטים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-7/1/2005 20:38



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)