לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

המרינה של ניו-אורלינס - לפני ואחרי קטרינה


גוגל מספקים תמונות לווין עדכניות של ניו אורלינס לאחר ההוריקן קתרינה. כאשר מסתכלים על ניו-אורלינס דרך ממשק המפות של גוגל, מופיע כפתור בשם "Katrina" ואם לוחצים עליו אז רואים את התמונות החדשות, וככה אפשר להשוות בין "לפני" ו"אחרי".

התמונות אחרי קתרינה נראות הרבה יותר דהויות, אבל המקום שבו נמצא ההבדל הכי בולט הוא המרינה שלהם. תלחצו על הלינק הזה ואחר כך תלחצו על הכפתור האדום של קתרינה בשביל לראות את ההבדל..

אפשר כמובן לגרור עם העכבר את התמונה (או לזוז עם החיצים) כדי לראות את שאר העיר.

נכון שהעניין הוא טראגי, אבל זה גורם לי להעריץ עוד יותר את גוגל - הם מסתגלים לשינויים כל כך מהר. אני לא מקנא במיקרוסופט שרועדים מפחד בגלל כל פיפס שגוגל עושים. וגוגל אפילו עוד לא התחילו להתחרות במיקרוסופט ישירות.

ותודה לסלאשדוט שסיפרו לי על כך.

(אפשר גם לראות את תמונות הלווין של ישראל דרך אותו ממשק, אבל זה באיכות הרבה פחות טובה).


והנה הסופרדום. אפשר לראות שהגג שלו באמת נקרע ע'י הסופה..
נכתב על ידי קוטר , 7/9/2005 11:08  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-9/9/2005 09:55



43,324
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)