לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2003

זה הסוף שלכם, טולקינאים עלובים!


איך אני שונא את טולקין.
הסיפורים שלו ארוכים, ארכאיים ומשעממים עד טרוף (באמת. אחרי שקראתי קצת יותר מחצי של אחוות הטבעת, לא הצלחתי להתקדם יותר. הייתי נרדם פיזית בכל פעם שהייתי פותח את הספר בדרך מהעבודה הביתה). וגם אין בספרים האלה מספיק בנות - כנראה שטולקין לא ידע מה הן בנות, אז הוא פחד להוסיף אותן לסיפור. וגם הוביטים אני לא אוהב - סתם יצורים נמוכים, סוציומטיים וחסרי עניין לחלוטין.

הסרטים הם גם על הפנים. מר פיטר ג'קסון (הבמאי) ניסה לעשות את הכל כמה שיותר יפה ויותר גדול, ממש כאילו שראש ממשלת ניו-זילנד בא אליו ואמר "שלום פיטר. הנה התקציב השנתי של ניו-זילנד. עשה בו מה שאתה רוצה". אז פיטר השקיע את הכל בקרבות מרהיבים. אבל הוא שכח שזה לא בידור! זה אלים וזה מתיש לראות המוני אנשים נלחמים והורגים אחד בשני! למה לבזבז כסף על זה, טמבל?

אם פיטר היה חכם, הוא היה דואג לשפר את הסיפור של טולקין: להוסיף לו דברים כמו פיתוח דמויות (character development) ואולי גם עוד בנות (כמו שהוא הוסיף בסרט הראשון איזו הוביטית שרקדו איתה). אבל הוא כנראה פחד שהמוני מעריצי טולקין מטורפים ונוטפי קצף מהפה יתנפלו עליו מלאי זעם ויכו בו עם חרבות עץ (ממשחקי התפקידים) בגלל שהוא העז לגעת בסיפור, ולכן נשארנו בדיוק עם אותן הדמויות מהספר, שהן שטוחות כמו האחיות פיק ולא אכפת בכלל מה יקרה להן - מצידי שיאכל אותן הבאלרוג הגדול.

שיגע אותי לראות איך כולם מתלהבים מהסרט הזה. איך כולם היסטריים ומדברים בהתלהבות על המאורע הקולנועי הגדול ומספרים איך שזה הדבר היחיד שהם יכולים לצפות לו..

והכי עלובים הם הטולקינאים - המעריצים המטורפים של טולקין שאוהבים להפגש מדי פעם ולדון שוב ושוב בטקסטים המקודשים שטולקין השאיר, כאילו שזה תנ"ך.

אז זהו. לפני כמה ימים הקרינו את הסרט השלישי של הזוועתון הזה, ועכשיו לטולקינאים אין יותר למה לצפות (חוץ מאולי "ההוביט". שאפשר אולי להסריט אותו איכשהו. אבל אין בו יצוג למין הנשי). אז זהו. אני מקווה שעכשיו תהיה מנוחה מהסדרה המעצבנת הזו.

סוף קיטור

אבל חוץ מזה. כל הבלגן של שר"ה (והארי פוטר) גרם להתעניינות מחודשת בהסרטת סרטי פנטזיה. אני מקווה שעכשיו לפחות יסריטו דברים יותר טובים (כמו נרניה או אמבר).

עדכון (13.03.2004): קיבלתי היום הזמנה להצטרף לטבעת מעריצי טולקין. זה נראה לכם הגיוני? לי לא, אבל הצטרפתי בכל מקרה. ;)
נכתב על ידי קוטר , 21/12/2003 01:45   בקטגוריות הדפס ותלה  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-5/9/2005 17:41



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)