לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2003

אני שונא שאנשים שוכחים להגדיר פתיח בתא הקולי שלהם


שלום, הגעתם לתא הקולי של מנוי מספר 23409234094. אנא השאירו הודעה אחרי הצפצוף.

נכון זה מה-זה מעצבן להתקשר למספר ולשמוע את ההכרזה הזו? היא בכלל לא עוזרת! אני יודע שהתקשרתי למספר הזה!

במזכירות אלקטרוניות מהדור הישן היו חייבים להשאיר פתיח. אבל במשיבונים החדשים ותאים הקוליים לא צריך, אז יש אנשים שפשוט משאירים את זה ככה. וזה לא טוב!

נגיד אני מתקשר למישהו בפעם הראשונה, והוא לא נמצא. אז איך אני אדע שהוא בכלל נתן לי מספר נכון או לא? בשביל זה צריך פתיח כמו "הגעתם למשה, תשאירו הודעה".

וחוץ מזה, נגיד אני רוצה לוודא שלא טעיתי במספר. אם לאדם יש פתיח יחודי, אז אני ישר אגלה את זה. אבל אם זה מישהו משעמם\פרנואיד שלא הגדיר פתיח, אז אני אצטרך לחכות עד לסוף הפתיח בשביל לודא שזה באמת המספר שלו.

וחוץ מזה, אני לא אוהב תאים קוליים של סלולריים, אבל זה בפוסט אחר.




נכון פעם השתמשתי בכתובת grumpybear_il!AT!bigfoot.com? אז תשכחו ממנה! לפעמים לקח להודעות יום שלם להגיע, ולפעמים הן בכלל לא הגיעו! הכתובת החדשה שלי היא grumpybear!AT!batty.as.
נכתב על ידי קוטר , 27/12/2003 00:41   בקטגוריות הדפס ותלה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליל ב-27/12/2003 23:43



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)