לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

רקוויאם למונה


בשלב מסויים אחרי שהתחלתי לכתוב את הבלוג הזה, הצבתי לעצמי מטרה: לשכב עם כמה שיותר בחורות בשביל להעלות את הביטחון העצמי הרעוע שלי (שימו לב להבדל בין ביטחון עצמי ובין חשיבות עצמית. מהאחרונה דווקא לא חסר לי).
אז עוד לא היה מונה, אבל המספר עמד על 2.
כשהצבתי את המונה, הוא עלה כבר ל-4 (בזכות מישהי נשואה שעזרתי לה לבגוד בבעלה, וגם בזכות שימרית, האקסית שלי שהפכה אחר כך להיות היזיזה שלי, עד שנמאס לה).
כעת, הוא עומד על 5 (בזכות הנערה מקנדה, שגם ציירה אותו).

אבל עכשיו, כשאני מתקרב אט אט לגיל 30, אני מרגיש שסתם לשכב עם בנות כבר לא יגרום לשיפור בביטחון העצמי שלי. אין לי כבר דחף לשכב עם בחורות ככה סתם.
טוב, אני לא אשקר. בהחלט הייתי שמח לשכב עם בחורות - אבל אני לא משקיע בזה כל כך הרבה מחשבה כמו פעם. היד שלי מספקת אותי (נכון שאתם שמחים שאני מספק לכם את המידע הזה?)

כמו שכתבתי בפוסט של רוקי, התחלתי לחפש דברים אחרים. אני רוצה למצוא אהבה, ובקרוב אני אתחיל (אולי) בפרוייקט חדש שאולי יוכל לשפר את סיכויי באחת מהחזיתות.
ולכן, המונה הוא כבר לא חשוב. אם אני אשכב עם בחורה, לא ארגיש יותר צורך להתפאר בפני קוראי הבלוג על כך.
בגלל זה, המונה לא יוצג יותר.

הנה התמונה שלו, לפני שאני מוחק אותו מהרשימה.
אם תהיתם איך הוא נוצר, אז תדעו שגזרתי אותו, תליתי אותו על החלון וצילמתי אותו על רקע עץ קנדי.




נכתב על ידי קוטר , 6/12/2005 19:37   בקטגוריות יומני היקר  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-8/12/2005 01:57



43,324
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)