לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2004

אימרו "לא" לאליטיזם!


איך אני לא אוהב את האוירה האליטיסטית המנוכרת שיש ברשימות.

בודאי כולכם מכירים את המקום הזה. בניגוד לאתרי בלוגים נורמליים, כמו ישרא, תפוז וכו', "רשימות" הוא אתר שבו כותביו נבחרים בקפידה. רק אנשים שיודעים לכתוב בצורה רהוטה וקולעים לטעם של אורי ברוכין (אחד מהמקימים) רשאים לקבל חשבון שם. רק חבל שזה לא עושה את שרבוטי המקלדת שלהם למעניינים יותר. ;)

וגם.. אני לא יודע מי האידיוט שתכנן להם את מערכת התגובות (בטח זה היה גדי שמשון). למה התגובות אצלם לא משורשרות? איך אפשר לנהל שיחה ככה?

בגלל הסיבות האלה סירבתי להצטרף לשם, אפילו שהם התחננו כל כך. הם מצידי יכולים להמשיך לשבח את עצמם ולהרקב להם במגדל השן. מקומי כאן איתכם, בעם!

(האמת, גם רציתי לעשות כפתור של "לא לאליטיזם" המוקדש לרשימות, אבל בגלל שכתבתי כבר תגובה אחת באיזה בלוג שם אז אני לא יכול לעשות את זה. הגבלות אתיות, אתם יודעים..)
נכתב על ידי קוטר , 19/1/2004 20:07   בקטגוריות הדפס ותלה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-21/1/2004 19:27



43,314
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)