לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2004

איך למנוע מספאמרים לאסוף את כתובות הדוא"ל שלכם מישראבלוג ובכלל


כמו שהבטחתי בפוסט הקודם שלי, אני כותב היום על ספאם!

היריב הספיק בינתיים לשנות את האתר כדי שיהיה יותר קשה לספאמרים לאסוף את כתובות הדוא"ל מכאן. אבל עדיין זה יכול להיות אפשרי.

אם רוצים להיות בטוחים כמעט לגמרי, אז במסך "עדכון פרטים", לאפשר את התיבה "הסתר את תיבת הדוא"ל שלי ביומן". במקום זה אפשר לשים את הכתובת בתוך הרשימה של הבלוג כמו שאני עשיתי. אבל צריך לבלגן אותה קלות קודם כדי להקשות על קוצרי הכתובות. מי שממש רוצה ללכת על בטוח יכול גם לעשות שכתובת הדוא"ל שלו תוסתר בתגובות שהוא רושם (אבל כדאי לרשום שם כתובת אמיתית כדי שתקבלו התראה על זה שענו לכם)

ובאופן כללי: כשאתם נרשמים לאתר, אז בדרך כלל מבקשים ממכם את כתובת הדוא"ל, נכון? אז לא צריך לתת את הכתובת הראשית שלכם. יש אתר בשם Sneakemail שמאפשר ליצור במהירות ויעילות כתובת דוא"ל נפרדת לכל אתר שאתם נרשמים בו. כל מה שנשלח לכתובת הזו מְקוּדַם לתיבה האמיתית שלכם. וכך, אם אתר אחד מוכר את הכתובת שלכם לשולחי דואר זבל, אז אתם פשוט יכולים למחוק את אותה הכתובת - ויותר מזה - אתם יודעים מי אחראי לכך שאתם מקבלים דואר זבל! (למשל, אני יודע שהאתר blind-date.co.il מוכר את הכתובות של המשתמשים שלו לiparty.co.il). השימוש באתר יכול להיות קצת מסובך בהתחלה, אבל שווה להכיר אותו רק בשביל שיהיה לכם תא דוא"ל נקי לגמרי מזבל, ממש כמו אצלי.

הבעיה שהכתובות שהאתר מספק הן נורא מגעילות (כמו b4x9o2s02 AT sneakemail.com), אז הן טובות רק בשביל רישום לאתרים. לא מומלץ לתקשר עם אנשים באמצעותן, אלא אם זה אנשים שאתם ממש לא סומכים עליהם. בגלל זה יצרתי כתובת נוספת רק בשביל ישראבלוג, באתר בשם neatUrl. הכתובת שקיבלתי היא הרבה יותר יפה: grumpybear AT batty.as, אבל באתר הזה תהליך יצירת הכתובות אינו מהיר כמו בSneakemail.

הפוסט הבא בנושא:
סיפורי ספאם
נכתב על ידי קוטר , 31/1/2004 20:27   בקטגוריות שירות לציבור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hairspray_queen ב-31/1/2004 21:52



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)