לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2004

היזהרו ממרצפות שבורות עם שלוליות!


הנה עוד הודעת שירות לציבור. אני כותב לכם את זה במקום ללמוד, אז תעריכו את זה! (ותקנו לי פרו באותה הזדמנות).

היום הלכתי לאכול פלאפל במרכז אורן. יש שם את הפלאפל הכי טעים שאני מכיר: "אל הנגב". חנות צנועה כזו אבל תמיד יש בה תור, ויש להם פלאפל כזה פריך מבחוץ ורך מבפנים. נורא טעים. אולי כדאי לי לפרוץ להם ולהתקין שם מצלמה בשביל לגנוב להם את המתכון? לא משנה.

בכל אופן, בדרכי לשם ראיתי שיש שלולית על המדרכה השבורה (נורא כיף לנסוע על המדרכה הזו עם אופניים, אגב - היא עושה רעשים משעשעים). אבל לא התייחסתי אליה כי היא היתה רדודה, והייתי עסוק בלהסתכל על האנשים שם.

ואז כשדרכתי עליה, המדרכה השבורה שקעה וריססה עלי מי בוץ, על הנעליים החדשות והיפות שלי! ראיתי ששתי הבנות שעברו לידי התאפקו לא לפרוץ בצחוק... ואז הייתי צריך לחזור לדירה, לנקות את הנעליים, לנקות את הגרביים וללכת עם נעליבית, במקום לאכול פלאפל! זה היה נורא מעצבן!

אז בקיצור, תזהרו לא לדרוך על שלוליות שנמצאות מעל מרצפות שבורות! במיוחד אם זה בבאר שבע.
נכתב על ידי קוטר , 10/2/2004 23:31   בקטגוריות שירות לציבור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-14/12/2004 16:58



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)