לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2004

שיואו איזה דרישות יש להן!


אני מסתכל בפרופילים של הבחורות מjdate, והדרישות שלהן מבחורים הן ממש מפחידות, בלשון המעטה. הנה כמה ציטוטים נבחרים (שגיאות הכתיב במקור).


"טוב אז ככה. אדם שאיתו אוכל להרגיש בטוחה ומוגנת שאפשר ליסמוך עליו, שירגיש איתי מאושר, והכי חשוב שיהיה על מי להישען ושארגיש איתו נסיכה ושיהיה בנינו אהבה והבנה ושיהיה איכפתי"

"להביט בשעון ולא להאמין שהזמן טס ........... להביט בעניים של בן הזוג ולהבין שהוא מרגיש בדיוק כמוך.... שהוא נהנה בחברתך ורוצה להמשיך ולהיפגש"

"פגישה שבה הצדדים ירצו להתראות שוב ושוב. פגישה שבה שני הצדדים יגלו ענין האחד בשני. פגישה שבה לא נחשוב על מה יש לעשות מחר אלא נרצה לשמר את אותו הרגע. פגישה שתרדוף פגישה."

"בראשה של כל אישה קיים גבר החלומות, אבל חשוב לזכור שהרצוי אינו תמיד מצוי לכן לא אפרט כאן רשימת מכולת אלא רק אסתפק ואומר שליבי כמהה לאהבה מסחררת"

"התחברות מדהימה,תקשורת מצויינת, קבלת האחר,שהייחודי והמעניין הופך לשגרתי רק משום שהוא תמידי, קשר בו אין צורך בפשרות רבות כי כששניים אוהבים זה את זה ועושים זה למען זה העשייה עבור האחר היא למעשה עשייה עבור העצמי."


יש לי רושם שכולן חיות בסרט. הדרישות האלה לא מציאותיות, ורק נותנות להן תירוצים לדחות (אותי). למה אין בחורות עם דרישות קצת יותר הגיוניות? למה אין בחורות שמחפשות דוב חמוד ושעיר?

עזרו לי, ותמצאו לי בחורה עם רגליים על הקרקע, שיש לה דרישות קצת יותר הגיוניות. בסדר?
תודה מקרב לב.
נכתב על ידי קוטר , 22/2/2004 02:04   בקטגוריות מה קוטרים רוצים  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זאת בסך הכל אני ב-9/5/2005 18:19



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)