לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

אני כזה פדופוב!


קראתי כל כך הרבה סיפורים על פדופילים ושטויות כאלה, שזה השפיע עלי קשות, וגרם לי להיות בצד השני של הסקלה: מישהו שמפחד מילדים.
כל פעם שאני רואה ילדים קטנים באיזור שלי, אני מדמיין את ההורים שלהם מסתכלים עלי וחושבים "אוי ואבוי, מי זה הבחור המוזר הזה שהולך כאן? רק שלא יגע בילדים שלנו!".

המראה של ילד קטן שמתקרב אלי יכול לגרום לי אי-נוחות (אלא אם זה מישהו שאני מכיר, אבל אני בקושי מכיר). למשל, לפני כמה זמן בדקתי ברחוב רינגלבלום איזו חנות שהיתה סגורה ומישהו שיפץ אותה, ואיזו ילדה התקרבה גם לאותה חנות בשביל להסתכל. מצאתי את עצמי מתרחק משם – החלק של המוח שלי שעושה פעולות בלי לחשוב הרבה (החלק של הרמה הנמוכה) פקד על הרגליים שלי להסתלק.
נכתב על ידי קוטר , 3/3/2004 12:48   בקטגוריות אני אני ואני  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)