גוגל מספקים כלי מאוד חזק שהרבה אנשים לא מודעים אליו: אפשרות לקבל מושג מה אנשים מחפשים ברשת, וכמה אנשים מחפשים את זה. פשוט הולכים לדף של "פרסם איתנו" ויוצרים מודעת פרסומת חדשה, וגוגל מנסה לנחש כמה קליקים תקבלו בתגובה למילות המפתח שאתם בוחרים.
אז מה קורה אם שמים שמות של זמרים פופלריים ולהקות בתור מילות מפתח? הנה התוצאה:
כפי שניתן לראות, רוני שמה את כל האחרים בכיס הקטן - וזה כולל את שתי הוריאציות של שרונה ודניאלה. אין ספק שהגיקים של האינטרנט יודעים שרק רוני שווה קליק!
אגב: (20.06.2004) מי שהגיע לכאן בגלל שהאחיות פיק מוזכרות , מוזמן לבקר בפוסט שמדבר על השיר האחרון שלהן: תמיד עולה המנגינה