לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

אני שונא!!!!


בגלל שאני במצב רוח כזה רע בזמן האחרון, החלטתי לעשות משהו שכבר אני רוצה לעשות הרבה זמן: רשימה של כל הדברים שאני שונא!
הרשימה תעודכן בכל פעם שאני אזכר בעוד דברים מעצבנים.
זהירות. לא לילדים קטנים - כל הילדות בנות ה13 מתבקשות לעבור לבלוג אחר.

אז הנה היא.

אני שונא...
אנשים שמקטרים כל הזמן!
אנשים בישראבלוג שמגיבים בלי כתובת דוא"ל (זה סתם מעצבן - אני יודע שהם לא יקבלו התראה שעניתי להם. אבל תרגישו חופשי ללחוץ על "הסתר את הכתובת שלי").
אנשים שמעשנים לידי (אלא אם זאת בת שמסכימה שאני אכניס לה יד מתחת לחולצה)
ביטוח לאומי (בני זונות. תמותו בבקשה)
בחורות שמזיינות לי את השכל באייסיקיו (היי מה נשמע לא אני לא נותנת טלפונים אבל מה ככה?)
את העובדה שאני צריך לשלם על האוכל שאני צורך. וגם מים! וחשמל!
בנות בררניות
חוסר הביטחון של כרטיסי אשראי (כל מי שיש לו את המספר שלי יכול לקחת ממני כסף)
חוסר הביטחון של מספרי טלפון (כל מי שיש לו את המספר שלי יכול להציק לי. בגלל זה יש לי שלושה מספרים. ובתקווה יגיע לי עוד אחד בקרוב).

אתרים שמבטיחים להיות חינמיים אבל בשלב מסויים בוגדים במשתמשים שלהם ומתחילים לדרוש כסף (blind-date.co.il, usa.net, netforward.com ועוד ועוד)

כשכותבים תאריך בלי שנה (ואין דרך למצוא את השנה)

כששמים דגים בקטגוריה של "אוכל צמחוני". אני שונא דגים!
כשבחורות שמות בכותרת של הבלוג שלהן תמונה של מישהי אחרת (בדרך כלל שחקנית או סתם מישהי יפה).

4.2004
כשאנשים מגרדים בביצים שלהם לידי. תלכו לשירותים כבר! אין לכם נימוסים בסיסיים?
שאני שואל מישהי מה נשמע והיא עושה "כן" עם הראש.
כשאנשים נכנסים לתא בשירותים ולא נועלים את הדלת, ואז אני פותח את הדלת בחדווה כדי להכנס ונתקל בהם. אתם רוצים שאני אראה לכם את הבולבול, נכון? סוטים שכמוכם!

5.2004
כשאנשים לא עונים לתגובות שאני משאיר להם.
כשיש עומס ברכבת ובאוטובוס. למה אתם לא מוצאים פתרון לזה, טפשים שכמוכם?
כשגברים שמים את היד שלהם על מחזיק הספרים שלי באוניברסיטה (אבל לא אכפת לי שבנות ישימו את היד שלהן שם. בשמחה!)
אתרים שמציגים הרבה מידע טקסטואלי בתוך אובייקט Flash, ואז אי אפשר לגלול עם העכבר או לעשות קופי ופייסט. איזה טמבלים!

6.2004
כשהן כותבות על החבר המאמי שלהן ואיך שהן מאושרות איתו...
כשיש קו תחתי תחת טקסט שאינו קישור. חבר"ה, זה לא Word כאן!

7.2004
כשאתרים גדולים שמים בסרגל שלהם "היכרויות" ומקשרים לjdate או לcupid, במקום לבנות מנוע היכרויות משל עצמם. כלבים!

8.2004
כשלוחצים על לינקים והם פותחים חלון חדש. אם אני רוצה לפתוח לינק בחלון חדש, אני יכול לעשות את זה בעצמי (ואני בדרך כלל פותח אותו בטאב חדש, הרבה יותר נוח). תודה.

9.2004
ברכות שאנשים כותבים בטקסט כלאחר יד. דברים כאלה שלא אומרים כלום, כמו למשל:
"שנה טובה שתהיה לך.
הרבה אושר, שמחה וסתם דברים נחמדים."

(כן, מי שכתבה את הדברים האלה היא מה זה טיפשה, ואני לא מדבר איתה יותר)

10.2004
סרטי קולנוע לכריסמס ("מתנה בלתי אפשרית" , "לשרוד את החג המולד" ועוד אסונות). וגם פרקים בסדרות טלויזיה שיוצאים בחג המולד. הם כאלה קיטשיים ונמרחים.

1.2005
כשרואים במידע של מישהו באייסיקיו: Gender: Not specified. כל כך קשה לכם להחליט אם אתם זכר או נקבה?
סרטי ביוגרפיה.
דחיינות.
ראסטות. אי אפשר לשחק בשיער כזה.
מתיחות של יגאל שילון (הכלב)

והנה דברים ששנאתי.
המשך יבוא.
נכתב על ידי קוטר , 28/3/2004 12:48  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-9/1/2005 18:48



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)