לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

המונופול של ג'ילט


שמתם לב שאם אתם רוצים לגלח משהו, ולא בא לכם להשתמש בסכין חד פעמי (פעם השתמשתי באחד וירד לי המון דם), אז ג'ילט היא הבחירה היחידה?
לא בגלל שהם הכי טובים, אלא בגלל שאין שום דבר אחר לקנות.

וזה לא טוב. כשאין להם מתחרים, אז אין להם שום אינטרס לעשות שסכיני הגילוח שלהם יחזיקו מעמד כמה שיותר זמן. להיפך - עדיף להם שהם יגמרו כמה שיותר מהר, כדי שכולם ימהרו לקנות חדשים. והמחיר לא זול בכלל.
נכון זה מעצבן? אני בכלל חושד שהם תכננו את הסכינים שלהם ככה שהם יאבדו את החדות שלהם אחרי תקופה מסויימת של זמן, בלי שום קשר לכמה זמן שהשתמשתם בהם. וככה בהתחלה הסכין יראה לכם חד וסבבה, אבל גם השתמשתם בו רק פעם אחת בחודש, תצטרכו להחליף אותו...

בקיצור, עזרו לקוטר למצוא חברה שמייצרת סכיני גילוח נורמליים. הממ.. אולי עדיף לי להתגלח עם תער?

עדכון: אשמ"ש ניסה למצוא אלטרנטיבות והחליט שהוא הולך ליבא סכיני גילוח מבריטניה. הייתי שמח אם היו דרכים יותר פשוטות.
נכתב על ידי קוטר , 30/3/2004 21:37   בקטגוריות שירות מהציבור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-31/3/2004 23:51



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)