לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

לצפות בפורנו, קוטר סטייל!


זהירות: הפוסט לא מיועד לילדים קטנים. הוא עלול להשחית את נפשכם הרכה.

אל אלקובים, לאן הבלוג הזה הדרדר, אה?
זה בגלל שהרייטינג שלי הצטמצם בזמן האחרון, וחלק ממעריצי כבר לא מתייחסים אלי. אז מה עושים במקום זה? כותבים על הדבר שמעניין את רוב גולשי האינטרנט, כמובן!

אמנם לא הרחבתי בעבר על הנושא, אבל כמו שהייתם יכולים לנחש, אני מאוד אוהב פורנו.
זה ממש כיף להשתמש בזה. בהתחלה השתעשעתי ברעיון לעשות בלוג בשם "הדף הכחול של קוטר" בו אני אתן סקירות של פורנו, אבל אין לי כוח לזה. במקום זה אני אכתוב על הנושא כאן.

יכולים להיות כל מיני מתחסדים שטוענים שהם לא רואים פורנו, אבל אני מרחם עליהם, כי או שהם משקרים, או שבאמת יש להם חיים מאוד קשים.

אז הנה, סוף סוף, פוסט על פורנו.

אני לא מקבל כל סוג של פורנו. יש לי דרישות רציניות מהתמונות והסרטים שאני מוריד, כי יש הרבה זבל ברשת, וצריך קצת לברור בשביל למצוא את הדברים הטובים.

הנה מה שחשוב לי בפורנו:

  • מגע. חשוב מאוד שיהיה לי רגש בסרטים. אני רוצה לראות חיבוקים, נשיקות ומגע. וגם משחק בשיער אם אפשר.

    יש הרבה סרטים בהם הגבר מתרכז בלתפקד בתור בוכנה אנושית. כל מה שהוא עושה זה לפמפם את הבחורה, בלי לנשק אותה, לגעת בה או להתייחס אליה. כשאני רואה דבר כזה, אני רוצה לחבוט בגבר האידיוט עם לפטופ מתפוצץ של DELL. מה הטעם לשכב עם מישהי אם אתה לא נוגע בה?!

  • כבוד לאשה. משום מה יש הרבה סרטים בהם משפילים את האשה, וזה מאוד לא לעניין ובכלל turn off רציני בשבילי. אני רוצה לראות מקומות בהם מתייחסים יפה אל האשה.
    לא ברור לי מה זה הקטע של להשפריץ על הראש של האשה, שכל כך נפוץ (לצערי). הרבה יותר כיף לגמור בפנים, אתם לא חושבים?
    מצד שני, לא אכפת לי לראות תמונות וסרטים בהם האשה שולטת בגבר או אפילו מתעללת בו קצת. זה משעשע.

  • בלי תקריבים של איברי מין. אני אוהב לראות את התמונה הגדולה, וממש לא מעניין אותי לראות רק את הפעולות של הבוכנות - זה משעמם. יותר כיף לי לראות איך שני השחקנים מתגפפים ביחד.

  • משחק אמין. אחד המרכיבים של פורנו טוב הוא סרטון בו האשה משחקת בצורה משכנעת. לא להגזים עם ההתנשפויות והגניחות - זה לא כיף. אני לא אוהב לראות סרטים בהם הנשים גונחות ואומרות "shit". זה ממש לא לעניין לדבר על יציאות באמצע הסקס. גם אני מעדיף שהן לא יצרחו דברים טפשיים כמו "fuck my pussy oh ohoh".
    אבל זאת בעיה פחות גדולה, ובדרך כלל אפשר לפתור אותה ע'י כיבוי הרמקול.
    בדרך כלל, בסרטי קולנוע דואגים לעשות סצנות סקס יפות. רק חבל שהם לא הולכים שם עד הסוף.

  • התפשטות. אני אוהב לראות שהדמויות מתחילות עם בגדים ומתפשטות. נא לא לחתוך לי את הקטעים האלה מהסרט.



הסרטים והתמונות שאני אוהב במיוחד הם אלה שבהן האשה עושה סקס בלי להוריד את החזיה - זה מקניט אותי שלגבר מותר לשכב איתה אבל הוא לא מסוגל לראות לה את כל החזה אלא רק את המחשוף.


זהו.
לצערי, לא מצאתי הרבה דברים שמקיימים את הדרישות שלי. רוב הסרטים והתמונות סובלים מהבעיות שתיארתי, במיוחד מ-4 הראשונות.
המקום היחיד שמצאתי שעונה חלקית על הדרישות שלי נקרא EasyDater. הוא מאוד משעשע. יש שם הרבה סרטים בהם השחקנית מנצלת את הגבר - היא נותנת לו להשתעשע איתה עד שהיא גומרת, ואז היא נוטשת אותו לפני שהוא גומר, ומשאירה אותו עם כאב ביצים. בסרטים אחרים האשה מתייחסת בחביבות אל הגבר בהתחלה, אבל אחרי שהם מסיימים את האקט היא מגרשת את הגבר מהחדר לפני שהוא מספיק אפילו להתלבש, ואומרת לו "היה מאוד כיף. ביי. לא, אני לא חושבת שזה רעיון טוב שנתראה שוב פעם."

יש שם טריילרים לסרטי הפורנו שלהם, אבל אל תדאגו - מי שרוצה לראות חלק מהסרטים שלהם מבלי לתרום להם כסף מוזמן להשתמש בשירותי הפיראטיות המקוונים. הכניסו את המילים EasyDater לאימיול או הקאזה החביבים עליכם, התחילו להוריד את הסרטים ואחרי כמה ימים גם אתם תוכלו להנות.

הנה תיאורים של הסרטים שהורדתי עד עכשיו.
Faith Adams - I'll fuck you anyway: סרט מרגש ומושקע על מישהי שבאה לדייט ראשון בבית של מישהו (בניגוד לכללים! דייט ראשון צריך להיות בשטח ניטראלי). היא צמחונית, ומדאיג אותה לראות שהוא צייד, שאוהב לתלות על הקירות את הראשים המפוחלצים של החיות שהוא צד. כשהוא מתחיל לעשות לה סיור בבית, היא אומרת לו: "אתה יודע מה? לא נראה לי שזה ילך ביננו, אבל בגלל שאני כבר כאן, מה דעתך שנעשה סקס במקום?". טריילר.

Ana - She likes old guys: סרט פחות מושקע מהקודם (נעשה כנראה בחדר בבית מלון), אבל כיפי, על מישהי עם חזה גדול וטבעי, מהסוג שמתנענע בצורה מאוד פוטוגנית, שמישהו מבוגר יחסית בא לבקר אותה והיא מבלה איתו קצת זמן ביחד. הם מתנשקים ומתגפפים, ומראים חיבה אחד לשני. זה מאוד יפה (אם כי בסוף היא אומרת לו "לא, אני לא חושבת שנתראה עוד פעם"). טריילר.

הסרטים האחרים שהצלחתי עד עכשיו להוריד היו פחות טובים. הנה התיאורים:

Jessica Bookworm - Practice stud: סרט על מישהי שמזמינה מישהו לכאורה לדייט, אבל אחר כך היא אומרת לו שהיא רוצה אותו בשביל לצלם סרט פורנו. למרבה הצער אין כל כך מגע בינהם. מאכזב. טריילר.

Elizabeth: סרט פורנו סטנדרטי, בלי האיכויות המיוחדות של EasyDater. אם כי הבחורה בלונדינית וחמודה.

Jessica: גם סרט בלי איכויות. נראה די משעמם, האמת.



זהו. אם מישהו הצליח להוריד עוד סרטים של EasyDater (ולא את הטריילרים), הוא מוזמן לפנות אלי. אשמח גם לשמוע המלצות על שחקנים ושחקניות טובות, או סרטים בהם האישה לא מורידה את החזיה (היו לי אפילו כמה כאלה, אבל הם מתו).
נכתב על ידי קוטר , 31/8/2006 15:49   בקטגוריות אני בסרטים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-25/10/2006 22:58



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)