לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

הפוסט השיכור הראשון שלי


הי חמודים זה הפוסט הראשון שאני כותב תחת השפעת אלכוהול, וזה נראה לי נורא מעניין... חשבתי שאני אשתה קצת בשביל שאני אשתעמם פחות בזמן הקראת ההגדה, וזה לא עזר כל-כך כי עד שזה השפיע, הארוחה כבר התחילה. וכולה שתיתי 3 כוסות, כמו שכתוב בהגדה... אני כותב ת'דבר הזה במחשב של הדודים שלי (תחת מערכת ההפעלה לינוקס, לא פחות ולא יותר! אני מאוד אוהב לינוקס, אבל אין לי כוח להתקין את זה בבית). אני מקווה שהם לא שומרים לוגים של מה שהולך פה, כי לא הייתי רוצה שהם יקראו על הבלוג הזה.. אני מקווה שאני אזכור למחוק את ישראבלוג מההיסטוריה של הבראוזר. בכל מקרה, לא נראה לי שעשיתי הרבה פדיחות, כי אני אדם נורא שפוי (בניגוד לכמה אחרים כאן, ואתם יודעים על מי אני מדבר! כי לי אין ממש מושג כרגע). אני מרגיש כאילו שהאי-קיו שלי ירד ב20 עד 40 נקודות.. אז מה אני מספר.. יש כאן מישהי שאני נורא מחבב. היא אפילו נתנה לי נשיקה - אני מעדיף להתרחק ממנה עכשיו כדי שהיא לא תרגיש כמה שאני שיכור. אני עוד עלול לשחק לה בשיער.. בכל מקרה, חבל לי מאוד שהיא נשואה - לחבר היחיד שהיה לה, שהיא הכירה כבר בגיל 15. [ צונזר ] אה, וגם אני רוצה חברה - אתן זוכרות את זה, נכון? אחותי חושבת שזה אומר שמערכת היחסים שלהם היא ביצה דלוחה, אבל אני לא בטוח בזה - נראה לי שהיא סתם מקנאה, כי אין לה חבר... . אז זהו. קיוויתי להפגש עם מישהי מהבלוג שנמצאת בעיר הזו, אבל היא לא עונה לי. איזו סנובית! אני מאוד לא אוהב סנוביות.. בכל אופן, אני אחזור לסדר, כדי שהם לא יחשבו שאני מתחיל להקיא להם על הריהוט. ותזכרו בחורות, אני רוצה אתכן! במיוחד אם אתן מבאר שבע. אז תענו לי, טוב? תודה רבה ובאהבה, קוטר (זהות מס. 7.1, אם אני לא טועה)
נכתב על ידי קוטר , 5/4/2004 21:12  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-6/4/2004 16:29



43,324
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)