לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

אלימות כאומנות בסרטים


שלום לכולם!

יש כמה סרטים בהם אלימות מוצגת בהם כאילו יש בה משהו יפה ואומנותי. זה מתחיל בסרטים כמו המטריקס, ששם אמנם יש אלימות אבל היא כזו מגניבה ופוטוגנית ובדרך כלל לא מתים ממנה, ממשיך בסרטים כמו קיל ביל (פוסט קשור) ועיר החטאים, בהם יש אלימות פטאלית, אבל היא כבר מוגזמת מדי בשביל להיראות ריאליסטית, עובר דרך אפוסים היסטוריים בהם יש קרבות ממוחשבים של מאות אנשים, כמו טרויה, 300, המלך ארתור ועוד סרטי זבל מהסוג הזה (יש! הרבה אנשים עם סוסים הורגים אחד את השני) ומסתיים בסרטים עם אלימות ריאליסטית כמו ילדי המחר (הפוסט שלי בנושא), שבעה צעדים (שלא ראיתי ואני לא מתכוון לראות בחיים) ועוד מגוון סרטי אימה.

רציתי לכתוב שאני מתעב את הסרטים מהקטגוריות שלא כוללות את המטריקס.
משגע אותי שאנשים מתלהבים מהגוויות וטוענים שאלה "מראות חזקים" (שמעת, נורטון? אתה כזה מעפן!)
אני שונא שאנשים מתים. באמת. זה איכסה וחסר חיים (תרתי משמע). זה גם לא נכלל בהגדרה שלי לבידור. בגלל זה, כל הפלצנים האלה שמנסים להציג אלימות קשה בתור דבר יפה, כמו קוונטין-טרנטע, רוברט רודריגז או אלפונסו קוארון החמורון, חייבים להיענש. אני רוצה לראות אותם חוטפים הצלפות בטוסיק בסינגפור, ולומר להם: "מה, למה אתם לא נהנים, חמודים? אתם לא חושבים שאלימות זה יפה ופוטוגני? אהה... אני שמח שעכשיו אתם רואים את זה מהזווית הנכונה."

ויפה שעה אחת קודם!

נ.ב.: מי רוצה לראות איתי את הסרט "Shortbus"?
נכתב על ידי קוטר , 5/11/2006 01:31   בקטגוריות אני בסרטים, הדפס ותלה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'אנגה ב-10/11/2006 12:32



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)