לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

"אל תתבייש להפתח, אני תמיד אוהַב אותך כמו שאתה"


ישבתי עם חברה שלי ליד המחשב ועשיתי לה היכרות עם הזהויות שלי. כנות ופתיחות זה דבר מאוד חשוב במערכת יחסים.

התחלנו מזהות מס. 1, שהיא בסך הכל אני, אבל בטקסט. אם כי אי אפשר ללמוד הרבה מהזהות הזו כי אין הרבה ממנה. סיפרתי לה גם על זהויות 2 ו3, ולמה הן לא פעילות יותר. והגענו לזהות מס. 4, שזאת הזהות בה אני משתמש כדי להתחיל עם בנות.
בשלב זה היא הסתכלה עלי במבט קצת מוזר, אבל הייתי להוט להמשיך, אז לא שמתי לב למבטים שלה, והראתי לה את זהות מס. 5, או את השרידים שלה (כי די ביטלתי אותה. היא היתה תוצאה של שעמום, ולמרות שבנות מסויימות התאהבו באותה זהות, הייתי חייב להפסיק איתה).

כשהגענו לזהות מס. 6.0 עיניה התרככו מעט. היא חשבה שזאת זהות נורא חמודה, למרות שהיא דיברה באנגלית. גם זהות 6.4 די שעשעה אותה, ובזהות 7.0 היא ממש התאהבה.

ואז הגעתי לזהות מס. 7.1.
הייתם צריכים לראות אותה. היא בהתה במסך בפה פעור ולא ידעה איך להגיב. "עם הבחור הזה אני יוצאת?" היא בטח חשבה לעצמה.. הספיק לה לקרוא כמה פוסטים, ולאחריהם היא הפנתה אלי את עיניה הדומעות ובקול רועד אמרה:

"אני לא מאמינה עליך. חשבתי שיש בך עומק, אבל לא! עולמך נשלט ע'י סטראוטיפים ודעות קדומות, ובכלל אין בך רגישות!
איך אדם כמוך יכול להשמיץ את אוכלוסית צופי הטלנובלות, שהיא אחת מקבוצות המיעוט המקסימות ביותר שאני מכירה? (והנפש שלהם מאוד מאוזנת!~~~~~~^^) ואיך אתה יכול ללעוג לאנשים שרוכבים על סוסים? כשהייתי קטנה היה לי פוני וכל-כך אהבתי אותו.. כמה מהחברים הכי טובים שלי הם רואי חשבון, ותמיד יש לי על מה לדבר איתם, והכי גרוע, אני לעולם לא אוכל לסלוח לך על מה שכתבת על כלבי הווימארנר."
היא ברחה מחדרי בריצה, ומאז לא הצלחתי לתפוס אותה בטלפון, וכשבאתי עם גיטרה לנגן לה מתחת לחלון, מישהו שפך עלי אקווריום.
עם דגים מתים.

אז אני מניח שאני שוב פעם פנוי. בנות, אתן יודעות מה זה אומר, אז קדימה לעבודה! אתן יכולות לשלוח לי תמונות שלכן, כמו שעשיתן בעבר, ועדיף עם מחשוף גדול.

יום עצמאות שמח!

_________
עדכון: כדי למנוע אי הבנות, תדעו שכל הסיפור הזה בדוי. רק המסקנה של הפוסט היא אמיתית. אני שוב פעם פנוי! אבל אין צורך לריב - יש מספיק קוטר לכולכן.

נכתב על ידי קוטר , 27/4/2004 00:53   בקטגוריות שעת סיפור  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שנויה במחלוקת ב-28/4/2004 16:08



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)