לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

המשמעות האמיתית של חג השבועות בבאר שבע


לרוב האנשים, שבועות זה חג חביב. אמנם אין לו משמעויות תנ"כיות רציניות (עד כמה שידוע לי) אבל תמיד חג זה סבבה. יש חופשה ואפשר לאכול עוגות גבינה.

אבל זה לא ככה עבור מי שחי בבאר שבע!
רוב הסטודנטים בטח לא יודעים את זה, כי הם חזרו הביתה, אבל אני נשארתי כאן בשביל ללמוד (אולי הפעם יצליח לי). אמנם מישהו הזהיר אותי בטלפון, אבל נזכרתי בזה מאוחר מדי: בבאר שבע נהוג לזרוק ביצים על אנשים בחג השבועות.

יש לי ספר בשם "חגי ישראל" שבו רואים ששופכים מים על אנשים בחג השבועות, אבל מעולם לא נתקלתי במנהג הזה בעולם המתורבת, ורק עכשיו נזכרתי בזה. וזה קרה כשחזרתי מהאוניברסיטה (אחרי שבאתי רק בשביל להדפיס את העבודות, ונשארתי בערך שעתיים מול המחשבים שם). חבורת נערים (עם שתי בנות) התקבצו שם כמה בלוקים ליד הדירה שלי, ואחד מהם רץ אלי. קיוויתי שהוא סתם רץ, אבל הוא מעך לי ביצה על הראש!

ואז עוד מישהו מהחבורה עשה לי אותו דבר!
אין לנו ביצים בדירה, אבל אתם חושבים שכדאי לי לזרוק עליהם שקית שתן בחזרה?

מזמן לא עשו ממני צחוק בגלל שאני כזה קטן וחלש. לא מאז התיכון, לפחות. אבל משום מה זה לא עד כדי כך מפריע לי.. אולי בגלל שאני יכול לכתוב על זה כאן.

בכל אופן, תזהרו מחבורות נערים שמתקבצים ככה סתם ברחובות באר שבע.
נכתב על ידי קוטר , 25/5/2004 19:10   בקטגוריות שירות לציבור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של John Do ב-14/12/2004 16:57



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)