לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

בא לכן סטוץ עם קוטר? או: כמה נמוך אפשר לרדת


הי בחורות!

יותר מדי בנות מסביב אומרות לי שהן מאסו בבנים שרק רוצים סטוצים. עכשיו, אני באופן עקרוני מחפש קשר רציני, אבל לא אתנגד גם לאיזה סטוץ חביב. הבעיה שלי היא כשאשר אני יוצא עם מישהי, ונגמר לי על מה לדבר איתה, אז במקום לנסות למצוא עוד נושאים, אני מתחיל לנסות לגעת בה במקום זה. אני מניח שזה מה שגמר לי את הקשר האחרון, ז"ל (הא. הפניתי אותה לבלוג של זהות 7.0, בתקווה שהיא תתאהב בי מחדש, אולי, אבל אני בחיים לא אגלה לה על הבלוג הזה!).

עכשיו, החלטתי שהפתרון לבעיה הזו היא שפשוט אני צריך שיהיו לי מספיק סטוצים כדי שגם אני אהיה שבע מהנושא, כך שאני אפסיק לשלוח ידיים לבחורות שמחפשות קשר רציני. וכאן נכנסת הנקודה שבהן אתן עוזרות לי, בחורות.

אתן רואות את המספר הזה שיש שם למטה ברשימה? זה אומר כמה בחורות בנות מזל זכו לטעום אותי. אני בטוח שגם אתן (או לפחות חלק מכן) מאוד נמשכות אל הזהות הטקסטואלית העשירה שלי, ותנו לי להבטיח לכן שגם הדמות האמיתית שלי היא מקסימה לא פחות! ולכן, אתן יכולות ללחוץ על הלינק מתחת למספר, ואז זה יוביל אתכן אלי. אתן מוזמנות ללחוץ בהמוניכן על אותו לינק, ואני מצפה שהמספר הזה יעלה ל20 בקרוב.

מה, לא?
נכתב על ידי קוטר , 28/5/2004 00:30   בקטגוריות סקס (או חסרונו)  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-22/11/2004 02:23



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)