לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

לשכב עם בדואית



וכשחזר שוב על סוסו להעמיק את מוט האוהל,
על היריעות היא בחוטים ובצבעים מילים רקמה:
"ברוך שובך, בוגד, אחוז היטב במוט האוהל,
כי גם אותי, סופה נודדת סחפה".

יצחק ווינגרטן \ יצחק קלפטר, שיר אהבה בדואי


זה אמנם עוד לא קרה, אבל הסופה שהבדואית בשיר למעלה מזכירה היא כנראה דימוי יפה לזהות מס. 7.1: אני הוא זה שסחפתי אותה.

הבה נסבירה (יש לי המון פוסטים חסרי טעם בזמן האחרון. ראו הוזהרתם!)

יש באוניברסיטה שלי המון בדואיות, ובגלל שהן שייכות למין הנשי, אז כמובן שאני תמיד אהרהר באפשרות אם אפשר לשכב איתן. הבעיה היא שנראה לי שרובן בתולות, לא? אז אם אני אשכב עם בדואית, האם בעלה העתידי יוכל לגלות שהיא כבר לא בתולה (כמו שקרה באחד הסרטים של ג'ים קארי) ואז הוא ישתגע והחיים שלה ידפקו, רק בגלל שהיא התפרעה לילה אחד איתי?

ושאלה נוספת: איך ניתן לגלות שבחורה היא בתולה? אחרי ששכבתי עם החברה שלי (שעכשיו היא האקסית), היא כבר לא היתה בתולה (כן, הכל בזכותי. אבל אתם לא צריכים להלשין עלי למשטרה. היא היתה מעל גיל 18). אבל אני לא הרגשתי כלום כשביתקתי אותה - אם כי לה בהחלט כאב והיא גם דיממה קצת, המסכנה.

אשמח לקבל תשובות, וגם טלפונים של בדואיות.
נכתב על ידי קוטר , 1/6/2004 23:36   בקטגוריות סקס (או חסרונו)  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-21/1/2005 17:37



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)