לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

אני שונא כשהן כותבות על סקס בבלוגים שלהן!


תמיד יש את הבנות שכותבות על סקס עם כל מיני אנשים בבלוגים שלהן. ("אוי, הוא זרק אותי. אז הלכתי לעשות סקס עם האקס" או "טוב, אז הוא בא אלי ועשיתי איתו סקס! סקס! סקס!"). וזה מוציא אותי מדעתי.

למה אתן עושות את זה איתם?
למה לא איתי?!

הם סתם אנשים בלי מטרה בחיים. ואילו סקס איתי הוא חיוני כי יש לי מטרה נעלה: העלאת המונה. אז סדרו את העדיפויות שלכן, בנות! במיוחד אם אתן רוצות מקום בגן עדן. עזרה לזולת זה מאוד חשוב!

(הממ.. אני כותב קצת יותר מדי על סקס בזמן האחרון. זה נורא?)
נכתב על ידי קוטר , 2/6/2004 00:58   בקטגוריות סקס (או חסרונו)  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דיד ב-2/6/2004 17:33



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)