לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

אני שונא פרסומות ברדיו!


הנה, לשם שינוי, פוסט שלא מדבר על סקס.
איך אני שונא את הפרסומות ברדיו! הן ממש מתקרצצות והורסות את חוויות השמיעה. דמינו לכם את המקרה הבא: אני רוצה לשים מוזיקה נחמדה לשינה, ואני לא רוצה לטחון עוד פעם את אחד הדיסקים שלי. אז אני שם את 88fm, שיש שם מוזיקה שקטה ונעימה. וזה הולך ככה:

על הים, שני אחים, כותבים שמות בחול
מתחברים לגלים, ולא רואים ת'סוף
עכשיו טוב, עכשיו טוב..
88fm. המוזיקה הכי טובה ברדיו.
רוצים לחסוך כסף והרבה? התקשרו ע כ ש י ו ל"קוטר שירותי ביטוח" וחיסכו עד 10,000 שקלים בהוצאות ביטוח המשכנתא שלכם! וזה לא הכול! שלמו עוד 3,000 שקלים וקבלו הנחה של *קליק*

ואז אני מכבה את הרדיו בתיסכול.

המצב הכי גרוע בלילה. התחנה היחידה בלי הפרסומות בבאר שבע (106fm רדיו אשל הנשיא - תחנה די חביבה) מפסיקה לשדר, ואז בגלל שכל התחנות האחרות מתאמות את זמני הפרסומות שלהן, אז אין לאן לברוח (חוץ מאולי לתחנה הירדנית הזו, 94.7fm, שלפעמים עושה טובה ומשדרת שיר באנגלית).

אז מה הפתרון? שמישהו יקים תחנה פירטית חביבה. ולא תחנה דתית או רוסית, אלא משהו טוב ואיכותי בלי שירי זבל של בריטני שפריץ והאחיות פיק, כמו RadioIOEclectic שהייתי יכול לשמוע פעם כשהיה לי ADSL.



דרך אגב, אתם לא נעלבים כשאני לא מגיב לחלק מהתגובות שלכם, נכון? אני נהנה לקבל אותן, אבל אם אין לי מה לומר אז אני לא מגיב.
נכתב על ידי קוטר , 2/6/2004 19:26  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Heibi ב-3/6/2004 13:58



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)