לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

אני שונא את הארי פוטר!


(תרגום מאנגלית של קשקוש שכתבתי)
הארי פוטר הוא איום ונורא! אני לא יודע באיזה לחשים מרושעים השתמשה ג'ו ק. רולינג בשביל לעשות שהספרים הטפשיים שלה יצליחו כל כך, אבל זה עלול לגרום לתוצאות נוספות הרות אסון.
למשל: בנאליזציה של ז'אנר הפנטזיה - המוני סופרים ינסו לרכוב על גל המזומנים של הארי פוטר ובגלל זה נקבל הצפה של ספרי פנטזיה גרועים, שנכתבו על ידי כותבים חסרי השראה רק בשביל לנסות לחזור על ההצלחה של הארי.

קיימות הרבה סיבות לכך שאני שונא את הארי פוטר. כמו המוני הקלישאות שבהם ג'ו רולינג משתמשת, או התבניות החוזרות בספרים, למשל: כל פעם שהארי עוזב את הבית של הדארסלים, משהו רע קורה. ותמיד המאורעות החשובים קורים לקראת סוף שנת הלימודים (כן, מסתבר שזה נורא טפשי לחלק את הספרים לשנות לימוד. אתם לא חושבים?). אבל הסיבה הכי חזקה לשנאה שלי היא העובדה שאני פשוט לא יכול לסבול את המראה של הנער הבזוי והסנוב הזה.












נו, אז מתי יוצא הספר השישי?

נכתב על ידי קוטר , 10/6/2004 23:04  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Felix ב-10/9/2004 18:22



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)