לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

לא יכולתי לקבל דוא"ל בארבעת הימים האחרונים


בגלל שנטויז'ן מחרימים את Sneakemail, לא הצלחתי לקבל דוא"ל בכלל במשך ארבעת הימים האחרונים או משהו כזה. אז אם מישהו שלח לי דוא"ל לכתובת grumpybear AT batty.as או לכתובת 7p5wi5702 AT sneakemail.com, או שהגיב לאחד הפוסטים הישנים שלי (פוסט שהוא לא מהחודש הזה), אז נא להגיב שנית.
עשיתי שהדואר מישראבלוג יופנה לחשבון אחר שלי במקום לנטויז'ן. כמובן שזה יבלגן את העניינים עוד יותר, אבל לפחות אני אקבל קצת דוא"ל.

(כן בחורות! זה לא שאני התעלמתי ממכן. זה נטויז'ן שהתעלמו!)

ודרך אגב: יש לי חשבון gmail עכשיו. איזה כיף! אם כי לא נראה לי שאני אשתמש בו ממש הרבה. הצלחתי לבחור שם משתמש שתפוס בכל המקומות האחרים. אני שולת או מה?
נכתב על ידי קוטר , 22/6/2004 12:24   בקטגוריות הודעות מערכת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-22/6/2004 15:29



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)