לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

אני מתגעגע אליה


זה דבר שבאופן טבעי הייתי כותב בבלוג של 7.0, כי כאן זה לא המקום להשתפכויות רגשיות גולמיות, אבל אני לא יודע אם היא עוקבת אחרי 7.0 או לא.

אני מדבר על יהודית, שהופיעה כבר כאן בסיפור ללא שם.
אתם לא יודעים כמה עצוב לי... עבר הרבה זמן מאז הפעם האחרונה שפגשתי אותה, אבל הזמן לא מרפא שום דבר. יכול להיות שאם היה לי דייט אחר אז הייתי מצטער עליו במקום להצטער על יהודית, אבל זה לא קרה בינתיים.

אני מתעגע אליה... אני מתגעגע למגע שלה, לריח שלה, ולשיער הנעים שלה. אני מתגעגע לשיחות איתה ולקול שלה.
בדייט השלישי והאחרון שלנו שאלתי אותה אם נוכל לפחות להשאר ידידים, אבל היא אמרה שאין לה זמן לזה... אני לא יודע אם זה טוב או רע מבחינתי, אבל נראה לי שהייתי מוכן להסתפק גם רק בידידות עם אדם כזה מקסים. בגלל זה נתתי לה את הכתובת של 7.0, כדי שאולי בכל זאת היא תשמור איתי על קשר כלשהו, אבל היא מעולם לא הגיבה או התייחסה אליו.

בינתיים שום דבר שניסיתי לא עזר לי.. ניסיתי לעשות לה דמוניזציה, או סתם להדגיש את התכונות השליליות שלה, אבל זה לא ממש השפיע. להתקשר אליה גם לא יעזור, כי זה רק יפגע בי להרגיש איך שהיא לא מתעניינת בי יותר (התקשרתי אליה רק פעם אחת מאז הדחייה, סתם בשביל לדבר קצת, והיא היתה מאוד נחמדה, אבל הסאבטקסט פגע בי מאוד). גם להזכר שקיימות בחורות בחורות אחרות שמתעניינות בי למרות שאני לא מתעניין בהן, לא עוזר.

ולכן, יש רק פתרון אחד: לכסות את הזכרון שלה בזכרונות אחרים, יותר שמחים. בנות, אתן יודעות מה זה אומר! תנו לי מספרי טלפונים, והרבה. אני יודע שאתן מבקרות כאן, אז אל תהיו סנוביות ואל תתעלמו מהפיסקה הזו! (מצד שני, נא לא להביא לי מספרי ICQ. להם אני אסרב בנימוס)
נכתב על ידי קוטר , 30/6/2004 20:46   בקטגוריות יומני היקר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוטר ב-2/7/2004 15:32



43,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)