לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ריקודים, אלכוהול ומשחק בשיער

Avatarכינוי:  קוטר

בן: 48

ICQ: 291481246 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

מכללת עלמא - הכי משעמם שיש


לפני הרבה זמן הלכתי למאורעות של יום ללא קניות.. נדמה לי שזה היה לפני שנתיים או שלוש, וחלק מהמאורעות היו בבניין של מכללת עלמא (היתה שם סדנת Ad-busting, אבל החדר היה מלא ולא יכולתי להכנס). ואני חייב לציין שממש הזעזעתי מחוסר העניין שלי בתוכנית הלימודים שלהם. כל כך הרבה דברים לא שימושיים. למשל: "המסע של הרמס - גלוי ונסתר בטקסט". "בית מדרש פתוח: המגילות הלא גנוזות" (מחיר: 1,800 ש"ח). או "יוסף בן מתתיהו פוגש את תוקידידיס".

אמנם יש שם דברים שנשמעים קצת מעניינים, כמו הסדנה לכתיבת פרוזה שיש ביום שני.. אבל אני מניח שאם הייתי נרשם אז סתם הייתי מתעצבן מזה שהם אומרים לי איך אני צריך לכתוב את הסיפורים שלי.



ולמה אני חושב כך? כי נתתי לינק לגרסה האנגלית של הסיפור על טל (זאת ששוכחת את העבר) למישהי מהIRC שעושה תואר בכתיבה יוצרת, ואתם לא יודעים איך היא התאכזרה לסיפור שלי.. היא אמנם אמרה שהוא חמוד, אבל קודם כל היא אמרה שהוא מוזר, וגם טענה שהדמויות של הברמן ושל צ'ומפי מיותרות, כי אין בהן תנועה והן "לא שם". היא טענה שנושא ההפלה הוא גם מיותר, והוא סתם a red herring {דבר הבא להסיח את הדעת מהנושא, לפי בבילון}.
לדעתי זה ממש לא אנושי להתעלל בסיפורים ככה. לא אכפת לי שהיא עשתה את זה לסיפור שלי, אבל זה מוציא את החשק לסדנאות מהסוג הזה. (הרבה יותר היה לי כיף כשהייתי בחוג ציור, ואחרי שכולם היו מציירים אז היו משעינים את הציורים על הקיר, ומנתחים אותם. תמיד היו מוצאים בציור שלי דברים שבכלל לא חשבתי עליהם. נורא משעשע)



בקרוב בדף האפור: (אני ב)סרטים
נכתב על ידי קוטר , 14/7/2004 13:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



43,317
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוטר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוטר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)